JBnl Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Goedendag, Ben op zoek het service manual voor de Belinea tft 101711. Mijn backlight valt uit na 3 sec, ik heb al de elko's op de invertor vervangen alleen geen resultaat. Wie heeft het service manual. groeten,JBnl
Snurker Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Als hij een externe voeding heeft..deze even vervangen Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
iemand Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 gaan alle lampen wel even aan ? gr. Erik
JBnl Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Geplaatst: 9 november 2010 invertor en voeding zitten op 1 print, dus geen externe voeding, ja ik zie 3a 5 sec beeld en dan is het donker. groeten,JBnl
iemand Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 hoeveel tl-buisjes zitten er in ? als er ook maar 1-tje niet aangaat wordt dit door de beveiliging gedetecteerd en wordt alles uitgeschakeld. gr. Erik
jeevanhoof Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 Waarschijnlijk zitten er twee buisjes in. Meet anders de twee transfo's eens uit. Deze moeten alle twee hetzelfde meten. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
JBnl Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Geplaatst: 9 november 2010 alle buizen gaan aan, want het is gelijk verlicht. de trafo's meet je gewoon ohm's door en die moeten dan gelijk meten ? groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen