Ga naar inhoud


politie auto rijdt door rood zonder dat iets is .


1pm

Aanbevolen berichten

Stond vanavond voor een stoplicht opeens komt een politie auto met zwaailichten aan en rijd zo door rrod.

Toen t op groen sprong ben ik doorgereden wat schets mijn verbazing ik moest naar de gamma .

EN die zelfde politie auto stond daar ook , dus ik naar binnen vroeg ik een medewerker is er hier iets gebeurt , nee meneer zegt ie zie ik die 2 agenten lopen.

 

Ik op hun af en vroeg waarom hun door t rood verkeerslicht reden met zwaailichten zei die ene agent waar ik me mee bemoeide .

toen vroeg ik hun licenties (id's) die kreeg ik niet te zien

Zo gaat politie dus te werk hier

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: 1pm
Stond vanavond voor een stoplicht opeens komt een politie auto met zwaailichten aan en rijd zo door rrod.
Toen t op groen sprong ben ik doorgereden wat schets mijn verbazing ik moest naar de gamma .
EN die zelfde politie auto stond daar ook , dus ik naar binnen vroeg ik een medewerker is er hier iets gebeurt , nee meneer zegt ie zie ik die 2 agenten lopen.

Ik op hun af en vroeg waarom hun door t rood verkeerslicht reden met zwaailichten zei die ene agent waar ik me mee bemoeide .
toen vroeg ik hun licenties (id's) die kreeg ik niet te zien
Zo gaat politie dus te werk hier

1pm


Had je je telefoon moeten pakken en vragen "staat het er goed op jongens?" en dan weg lopen.... wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL, als je aangifte doet van inbraak, vernieling van je auto enz.....komen ze al niet in actie.....dus klagen over een vergrijp van hun eigen blauw op straat...welke wereld leef jij? ik weet het is te zot voor woorden maar is mij overkomen.

 

Probeer maar eens een klacht in te dienen als ze geen actie ondernemen na een inbraak of na de vernieling van je auto..........geeft wel te denken.

 

Groetjes.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

BOA staat boven/algehele onthefing van, binnen redelijkheid, de verkeersregels. Zij mogen doen wat ze willen. Met of zonder waarschuwingstekens.

 

Daarnaast heb jij een ID plicht, zij niet. Tenzij ze je aanhouden of ondervragen etc. Ze zijn niet verplicht zich aan een ieder te identificeren die er maar naar vraagt, dan zouden ze hier de hele dag mee bezig zijn.

 

Daarnaast, waar maak je je druk om... Wie zegt dat ze niet een oproep hadden, deze werd afgeblazen en ze vervolgens aan hun pauze konden beginnen en toen maar even bij de Gamma zijn binnengewipt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
BOA staat boven/algehele onthefing van, binnen redelijkheid, de verkeersregels. Zij mogen doen wat ze willen. Met of zonder waarschuwingstekens.

Daarnaast heb jij een ID plicht, zij niet. Tenzij ze je aanhouden of ondervragen etc. Ze zijn niet verplicht zich aan een ieder te identificeren die er maar naar vraagt, dan zouden ze hier de hele dag mee bezig zijn.



Dit is klinkklare onzin. Ook zij moeten zich gewoon aan alle verkeersregels houden. Alleen met een duidelijke reden (opdracht) én voorzien van licht én geluidssignalen (niet of) mogen ze o.a. te hard rijden en/of door rood licht. Leuk voorbeeld is onderlaatst weer die uitzending van Peter R. de Vries over die dienders die langs de snelwegen stonden te controleren en na afloop, met lak aan alle regels, naar huis reden. In jouw redenatie zou dat gewoon toegestaan zijn.

De legitimatie plicht van de politie:

Citaat:

In artikel 2 van de ambtsinstructie staat het volgende:

De ambtenaar legitimeert zich met het legitimatiebewijs dat aan hem is verstrekt:
a. bij optreden in burgerkleding ongevraagd, tenzij bijzondere omstandigheden dit onmogelijk maken, en
b. bij optreden in uniform, op verzoek daartoe.

De definitie van legitimeren is: door middel van een officieel document bewijzen wie men is. Hieruit kan worden opgemaakt dat de verzoeker het recht heeft om het legitimatiebewijs nader te bekijken op echtheid. Een van de echtheidskenmerken is het kinegram. Dat is een plaatje van het politielogo in regenboogkleuren dat deels over de pasfoto en deels over de ingevulde tekst staat.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

In Uden waar ik vroeger woonde, stond de politie tussen de middag regelmatig midden in het centrum op de stoep pal voor de visboer.

 

De mannen stonden hun lunch daar af te halen.

 

Om op die stoep te komen moesten ze zeker 30 meter over voetganger zonde rijden. De normale parkeerplaats lag op totaal 40 meter vanaf de voordeur van de visboer. 40 meter lopen als je politieagent bent kan echt niet natuurlijk.

 

Als je dan een opmerking maakte of de luch misschien van nationaal belang was en of de politie soms wel op de stoep mocht parkeren en over voetgangerzone's mocht rijden, kreeg je een grote bek.

 

Het laat zich raden wat ik van de gemiddelde politiegent vind.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach...

 

in het wonderschone Apeldoorn zit een stukje opleidingen van de Politie.

 

Nou...

 

Je wilt niet weten hoe vaak ik een auto van ze (opschrift Politie Academie) zonder ook maar enige vorm van zwaailichten of herrie te maken door rood zie gaan (en dan liefst nog eerst rechts een rij die voor linksaf staat en dan alsnog linksaf)

 

Om maar te zwijgen van de asociaal die rijles geeft (kunnen er ook meer zijn) die rijdt iedere keer met 60kmh vóór ons ziekenhuis langs zonder enige reden. Saillant detail, er staat daar dus gewoon een bordje max 30kmh, er zijn daar twee zebrapaden waar minder mobiele mensen over kunnen steken en een stuk of wat in- en uitgangen van parkeerterreinen + de hoofdingang. Ze rijden liefst door tot bij de Ambulance ingang omdat het daar zo lekker omkeert. Ik denk niet dat ik vriendelijk blijf als ik met een dierbare in de ambulance mee moet en er door die jodokussen niet door kan...

 

Mijn conclusie, ze worden al vern**kt in de opleiding...

 

Ik kan nog wel even doorgaan trouwens, eigenaar bedrijf, ziet dat er bij hem ingebroken wordt en belt op. Nee meneer, doen we niks mee. Hij is er het halve dorp achteraan doorgereden, steeds aan ze vermeldend waar de inbrekers reden met hun busje maar mooi niks, en da's niet de enige inbraak waar de dames en heren niet meer voor achter de donut wegkomen

 

mvrgr

 

ik merk dat ik het ff kwijt moest... sry aan alle goeie agenten want die zullen er ongetwijfeld ook zijn...

 

 

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Opstelten is wel een goeie hoor! Die zat ook in dat programma van de Tros waar ze aandacht besteedde aan bijvoorbeeld straatterreur door jongeren.

 

Dat is er wel eentje van harde doch rechtvaardige hand die zo'n probleem als een ongedisciplineerde politie zou aanpakken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 1pm,

 

Weet jij waar die agenten mee bezig zijn? Nee.

Het is heel goed mogelijk dat een opdracht gecanseld is net nadat jij ze door rood ziet rijden en toen gedacht hebben och dan rijden we even door naar die winkel.

 

Gr, R@oul

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...