Ga naar inhoud


politie auto rijdt door rood zonder dat iets is .


1pm

Aanbevolen berichten

Zie het maar als een extra belasting voor het stukje weg waar je geen gebruik van mag maken.

Overigens heb je als agent ook wel wat te verduren ...

 

Citaat:
do 11 nov 2010, 11:23

Vrouw belaagt agent met dildo

Chicago - Een 56-jarige Amerikaanse vrouw is aangeklaagd omdat ze een agent heeft belaagd met een dildo.

 

 

Carolee Bildsten was dinsdagavond zonder te betalen bij een restaurant weggelopen in een voorstad van Chicago en werd daarom thuis opgezocht door een agent.

 

Daar was de dronken vrouw niet van gediend en ze bedreigde de diender met wat de politie omschrijft als een "stevig vrouwelijk genotsattribuut." Vervolgens zou ze de agent met het seksspeeltje te lijf zijn gegaan, melden Amerikaanse media.

 

Bildsten is aangeklaagd voor mishandeling en diefstal.

 

Bron: Telegraaf

Datum: 11 november 2010

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: drz
Zij mogen niet zonder optische en geluidssignalen door het rode licht rijden, of sneller dan de wettelijke toegestane snelheid rijden.


Dat mogen ze dus wel; binnen redelijkheid.

Ze hoeven zich nooit en te nimmer aan de verkeersregels te houden als ze daartoe reden zien, met of zonder waarschuwings signalen.

Daarnaast lees ik hier een hoop uitzonderingen waar jullie de agenten op 'aanvallen'. Ook een agent maakt wel eens een fout, een domme beslissing, heeft een slechte dag. Dat zul je maar moeten accepteren, want de 1000-en keren dat ze er zijn als het echt nodig is hoor je nooit iemand over.

Is alles goed binnen de politie? Nee, natuurlijk niet, maar wees maar heel erg blij dat ze er zijn.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: drz
Zij mogen niet zonder optische en geluidssignalen door het rode licht rijden, of sneller dan de wettelijke toegestane snelheid rijden.


Dat mogen ze dus wel; binnen redelijkheid.

Ze hoeven zich nooit en te nimmer aan de verkeersregels te houden als ze daartoe reden zien, met of zonder waarschuwings signalen.

Daarnaast lees ik hier een hoop uitzonderingen waar jullie de agenten op 'aanvallen'. Ook een agent maakt wel eens een fout, een domme beslissing, heeft een slechte dag. Dat zul je maar moeten accepteren, want de 1000-en keren dat ze er zijn als het echt nodig is hoor je nooit iemand over.

Is alles goed binnen de politie? Nee, natuurlijk niet, maar wees maar heel erg blij dat ze er zijn.


Ja als ze er zijn, maar nog nooit meegemaakt dat ze er zijn als ik ze nodig heb(en dan bedoel ik niet dat ze er wel zijn als ik ze liever niet zie :-).

Meegemaakt: bepaald persoon in de aanhang van de familie is erg agressief als hij dronken is, komt met veel gedreig bij ons huis(in de auto! stomdronken) we bellen maar men kan niet komen! terwijl er er wel iemand staat met een steen in de handen die de ruiten wil ingooiren.
En dan geef ik niet de agent zelf de schuld, die jongens kunnen er ook niks aan doen als er 3 auto's verspreid over de provincie maar rijden 's nachts.

Ook meegemaakt: na een mishandeling tijdens een stapavond wil ik aangifte doen, of ik de maandag de week daarop tijd daarvoor heb.

Ik ben niet altijd even braaf geweest maar je zal me ook niet horen klagen over de agenten toen ik wel eens in aanraking ben geweest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren geleden , in de tijd dat je de comminucatie van de politie nog kon volgen op de scanner.

 

Kwam het regelmatig dat een wagen werd aangeroepen van het HB dat douwe aan de balie stond te wachten op de crew van die wagen,

(een variatie op Douwe was de heer Egberts)

 

Dus de koffie stond klaar, regelmatig ging dan de sirene en blauw licht aan om maar zo snel mogelijk op het buro te zijn.

 

Totdat er een een dergelijke situatie een zwaar ongeluk plaatsvond waarbij er iemand werdt aangereden door een politie wagen met sound en light effect, op weg naar de koffie.

 

Na het onderzoek dat daar opvolgde moesten de wagens toestemming vragen (en krijgen) van de meldkamer om sirene en blauw licht te gebruiken.

 

mischien dat iemand zich nog het verzoek aan de meldkamer kan herinneren dat luide "blauw blauw??"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Librarian
Na het onderzoek dat daar opvolgde moesten de wagens toestemming vragen (en krijgen) van de meldkamer om sirene en blauw licht te gebruiken.

mischien dat iemand zich nog het verzoek aan de meldkamer kan herinneren dat luide "blauw blauw??"

Blauw blauw weet ik niet meer, volgens mij i.i.g. niet in de regio waar ik woon.
Maar wel herinner ik me dat het na een formeel begin uiteindelijk uitmondde in de standaard opmerking van de meldkamer:

Daar waar nodig

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

- in de frituur staan


Ik vind het wel een mooie uitdrukking, die in Belgie duidelijk een andere lading heeft dan in Nederland, als ik in de frituur sta dan verbrand ik mijn voeten heeeeel errug :Dcrazy

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: drz
Zij mogen niet zonder optische en geluidssignalen door het rode licht rijden, of sneller dan de wettelijke toegestane snelheid rijden.


Dat mogen ze dus wel; binnen redelijkheid.

Ze hoeven zich nooit en te nimmer aan de verkeersregels te houden als ze daartoe reden zien, met of zonder waarschuwings signalen.

En met die redelijkheid kom ik dus op de eerste posting in dit topic. Ze moesten nog naar een Doe-het-zelf-zaak.

Waar zit dan die redelijkheid om even door het rode verkeerslicht te rijden? Even wachten tot het groen is en met wat pech ben je maximum 2 minuten later daar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het nog gekker.

Kennis (zelf agent) van mij woont op de hoek van een druk kruispunt in Amsterdam. Zit voor het raam en ziet een politie auto die door het rode stoplicht rijdt een aanrijding veroorzaken. Op het moment na de klap gaat het zwaailicht van de politie auto aan. De kennis gaat naar beneden en bekijkt de situatie, hij ziet de bestuurder van de politie auto naar de aangereden wagen lopen en hoort dat de diender tegen de bestuurder zegt "zag u het zwaailicht niet aanstaan?". Waarop mijn kennis zegt "dat had je niet aan, dat heb je zo juist aangezet. De agent zegt dan "waar bemoeit u zich mee" nou zegt mijn kennis "waar ik me mee bemoei is dat ik een collega van je ben en tegen de bestuurder zegt hij als u hier problemen mee krijgt getuig ik voor u".

 

v.g p2040

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: drz
Zij mogen niet zonder optische en geluidssignalen door het rode licht rijden, of sneller dan de wettelijke toegestane snelheid rijden.


Dat mogen ze dus wel; binnen redelijkheid.

Ze hoeven zich nooit en te nimmer aan de verkeersregels te houden als ze daartoe reden zien, met of zonder waarschuwings signalen.

Daarnaast lees ik hier een hoop uitzonderingen waar jullie de agenten op 'aanvallen'. Ook een agent maakt wel eens een fout, een domme beslissing, heeft een slechte dag. Dat zul je maar moeten accepteren, want de 1000-en keren dat ze er zijn als het echt nodig is hoor je nooit iemand over.

Is alles goed binnen de politie? Nee, natuurlijk niet, maar wees maar heel erg blij dat ze er zijn.

Buiten het feit dat ik erg blij ben dat er politie bestaat zodat ik mijzelf niet hoef te bewapenen tegen inbrekers en ander zielig grut wat moet stelen voor hun bestaan, ben ik nergens de wet tegengekomen waarin staat dat politie binnen redelijke marges de wet mogen overtreden.
Als een dergelijke wet zou bestaan, dan is deze aan alle mogelijke kanten aanvechtbaar en derhalve niet toepasbaar.
Want, heel simpel, die marges zouden dan ook in de wet moeten staan en wie bepaald dan die marges?

Ik zei al dat ik graag de wet zou willen zien waarin staat dat agenten dat mogen doen.
Aangezien ik zelf te lui ben om die wet op te zoeken, die vast wel ergens op internet moet staan of zeker ergens in de bibliotheek, laat ik dit aan een ander over.
Aangezien elke nederlander de wet dient te kennen, moet de wet overal verkrijgbaar zijn.

Dus kom maar op.
Ik ben echt absoluut van mening dat de heren die zich als agent voordoen in programma's als 'wegmisbruikers' en 'blik op de weg', niet als agent erkend hoeven te worden.
Een agent is volgens de wet die ik heb gelezen ( ok, dat was een tijd terug) de volledige kenmerken dient te hebben zoals een agent zich volgens de wet dient te profileren.
Als deze wet nooit is aangepast en derhalve het volk nu dus voor de gek word gehouden, dat er dan koppen gaan rollen in de politiek en dat veel mensen hun geld terug gaan eisen.

Er is mij op school nooit geleerd hoe een ID van een agent er uit behoort te zien, dus de legitimatie kan vals zijn en derhalve als echt worden aangepraat.
Ik heb geen idee hoe een ID van een agent er uit behoort te zien.
( ok, ik lieg, ik weet wel degelijk hoe een ID van een agent er uit ziet, maar ik spreek voor de massa)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vladimirke
En met die redelijkheid kom ik dus op de eerste posting in dit topic. Ze moesten nog naar een Doe-het-zelf-zaak.

Waar zit dan die redelijkheid om even door het rode verkeerslicht te rijden? Even wachten tot het groen is en met wat pech ben je maximum 2 minuten later daar.


En dat is het punt nu dus ook. Niemand weet dat dit de bestemming en reden van het door rood rijden was. Dit is slechts een aanname gebasseerd op... niets. Enkel hun aanwezigheid daar.

Zoals ik al heb gezegd, voor hetzelfde geld kregen ze een oproep, werd deze teruggedraaid, en besloten ze aan hun pauze te beginnen en even bij de doe het zelfer naar binnen te wippen nu ze er toch in de buurt waren.

Het gevaar in dit hele verhaal zit hem erin dat mensen een slecht beeld hebben en daardoor niet meer objectief kunnen zijn. Natuurlijk zijn er agenten die dit soort dingen doen, maar er zijn zoveel dingen die ze goed doen. Echter is daar totaal geen oog meer voor. En dat is een kwalijke en gevaarlijke zaak.

Waarom word er meer een meer ambulance personeel lastig gevallen? Brandweermannen gehinderd? Politie agenten uitgescholden en wat nog meer allemaal? Huisartsen? Vroeger zei je meneer of dokter, tegenwoordig schelden ze de arts uit als hij niet het antwoord geeft wat men wilt horen.

Oh ja wacht, dit zijn uitzonderingen... zoals er ook uitzonderingen bij de politie zijn?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook eens in ons dorp een politieauto zonder signalen links langs een vluchtheuvel zien scheuren (ook veel te hard)

Een groepje kinderen stond daar met de fiets en dat was erg gevaarlijk omdat ze aan die kant van de vluchtheuvel geen verkeer hoeven te verwachten.

Ik draaide achte we wagen de weg op, verderop kwamen ze achter een vrachtauto en bleven daar achter.

Ik noteerde het kenteken en heb gebeld om een klacht in te dienen. Werd drie keer doorverbonden en kon steeds het verhaal opnieuw doen maar een klacht noteren kon niet (iedere afdeling verwees naar een andere afdeling). Toen kon ik niet worden doorverbonden, maar moest ik zelf een ander nummer bellen.

Ben toen niet meer netjes gebleven.....

 

 

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: drz

Dus kom maar op.
Ik ben echt absoluut van mening dat de heren die zich als agent voordoen in programma's als 'wegmisbruikers' en 'blik op de weg', niet als agent erkend hoeven te worden.
Een agent is volgens de wet die ik heb gelezen ( ok, dat was een tijd terug) de volledige kenmerken dient te hebben zoals een agent zich volgens de wet dient te profileren.
Als deze wet nooit is aangepast en derhalve het volk nu dus voor de gek word gehouden, dat er dan koppen gaan rollen in de politiek en dat veel mensen hun geld terug gaan eisen.

Dus jij bedoeld te zeggen dat het fenomeen "agent in burger" onwettig is en dat zij eruit moeten zien als Bromsnor uit de serie Swiebertje, inclusief pet/helm, sabel en niet onbelangrijk een snor die aan beide zijden naar BOVEN op krult.
(Want zo oud zal die wet dan wel zijn denk ik, maar ik denk dat jij deze wet niet zal vinden, hoe goed je ook zoekt)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Origineel bericht van: drz

Dus kom maar op.
Ik ben echt absoluut van mening dat de heren die zich als agent voordoen in programma's als 'wegmisbruikers' en 'blik op de weg', niet als agent erkend hoeven te worden.
Een agent is volgens de wet die ik heb gelezen ( ok, dat was een tijd terug) de volledige kenmerken dient te hebben zoals een agent zich volgens de wet dient te profileren.
Als deze wet nooit is aangepast en derhalve het volk nu dus voor de gek word gehouden, dat er dan koppen gaan rollen in de politiek en dat veel mensen hun geld terug gaan eisen.

Dus jij bedoeld te zeggen dat het fenomeen "agent in burger" onwettig is en dat zij eruit moeten zien als Bromsnor uit de serie Swiebertje, inclusief pet/helm, sabel en niet onbelangrijk een snor die aan beide zijden naar BOVEN op krult.
(Want zo oud zal die wet dan wel zijn denk ik, maar ik denk dat jij deze wet niet zal vinden, hoe goed je ook zoekt)

Tja, als je het zo stelt dan kan het politiekorps behoorlijk besparen op kleding doordat elke agent dan in zijn dagelijkse kloffie agentje kan spelen.
Even een ID vervalsen voor de doorsnee crimineel en de verwarring is een feit.
geloof mij maar, die wet is er, ik heb hem zelf gelezen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...