Gast pukpukkie Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 Momenteel heb ik een Wavefield T90 schotel met 4 X Sharp R9 lnb. Deze 4 lnb's zijn aangesloten op een Vantage DISeQc 8/1. Ik wil dit alles graag gaan uitbreiden naar 16 X Sharp R9 lnb's. Wat heb ik dan verder allemaal nog nodig en waar kan ik dat het beste bestellen. Kortom : Er komen dus nog 12 X sharp R9 lnb's. Waar het best te bestellen? 1 X Vantage DISeQc 8/1. Waar het best te bestellen. Nog nodig : 1 Spaun 2/1 Maar welk merk en welk type moet ik daarvan aanschaffen? En waar te bestellen? En welke beugels heb ik nodig voor de sharp R9 lnb? Welke verlengrail heb ik nodig? En waar te bestellen. Welke behuizing voor dit alles. En waar te bestellen? Ik weet niet of het toegestaan is om te vragen waar ik materiaal kan bestellen. Zo niet dan daarvoor excuses en mag natuurlijk e.e.a. aan tekst verwijderd worden. Groet, De Puk.
D_V Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Ik had hetzelfde "probleem", heb m'n 8/1 switch verkocht en een 16/1 gekocht. Misschien ook een optie. Deze:
Gast pukpukkie Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Ja daar heb ik ook al aan zitten denken. Ik heb momenteel een DB7020 en weet niet of ik deze daarop kan instellen. In december ga ik over naar de AVG II. Dat zal geen probleem zijn denk ik. Mag je hier ook meedelen waar je deze aangeschaft hebt? Groet, De Puk.
D_V Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Ik heb 'm aan een DM800 hangen en nooit problemen gehad in ieder geval. We wonen zowat op de Duitse grens dus heb 'm daar gekocht voor ongeveer 4 tientjes, zo te zien kost hij in Nederland overal zo'n 60 euro. Zal vanuit Duitsland inclusief verzendkosten ook wel op zo'n bedrag komen mocht je 'm online willen bestellen.
JanR Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Hoi pukpukkie ik heb net via internet deze 16-1 switch gekocht voor 47 euro + 6 euro verzendkosten. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
Gast pukpukkie Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Hoi JanR, Kun je mij ook een PM sturen waar je hem hebt gekocht. Alvast bedankt. Groet, De Puk.
JanR Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Het was voor jou bedoeld pukpukkie. pm Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen