SnijdeA Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 All, Het gebeurt me steeds vaker, ik zit in timeshift en druk op de 1 om 15 sec terug te springen en opeens springt de box naar het eind van de timeshift en ik ben terug in real-time. Dit heb ik bij timeshift opslag op HD en op CF. Ben ik de enige ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Catastrofus Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Bij mij werkt het timeshiften goed (op CF) maar ik gebruik wel een image van 2 nov. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
SnijdeA Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 Ik draai de laatste versie van Gemini2. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
radio man Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Timeshift is toch wel een ondergeschoven kindje bij de DM8000. Alle "verbeteraars" baseren noodgedwongen op de buggy firmware.
SnijdeA Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 Is er een kanaal of contactpersoon om door te dringen bij die gasten ? Op mail reageren ze bijna nooit en als je een reactie krijgt, dan heb je er vaak niets aan. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen