lucdec2 Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Ik heb hier een losse sata schijf liggen. Ik heb geen lege esata behuizing. Bestaat er in de handel een losse adapterset van sata naar esata? Of is dit onbestaande?
Gast Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Gewoon even googelen op ´eSata behuizing´.
Cobus R Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 ik heb er eentje van mstech en deze kost 24 euro incl externe voeding wie je moet hebben. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
lucdec2 Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 Hier in Belgie blijkbaar veel moeilijker te vinden dan in Nederland, heb al naar Mediamarkt geweest, niks te vinden.
Peter Konijn Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 kabeltje van esata naar sata bestaat wel, ik heb er zelf eentje, echter moet je nog een voeding hebben daarnaast voor je schijf. Ik zelf heb ook een externe behuizing incl voeding. VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen