Snuffer Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Wat vind u er nu van?? Ik zie meer en meer 7141 ontvangers te koop die gekregen zijn door de actie maar er wordt gewoon 125 tot 175 Euro gevraagd voor deze (krijgertjes) Wat vind u daar nu van??? Dat wil ik toch even kwijt TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Bigfoot Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Mensen mogen vragen wat ze willen. De wet van vraag en aanbod zorgt voor de juiste prijs. Als er veel aanbod is maar weinig kopers zal de prijs wel omlaag gaan.
Snuffer Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 Dat is waar nou voor de liefhebber ik heb er 1 staan als hij niet gebruikt wordt voor te verkopen maar zelf (moeilijk te controleren jammer) Gratis TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
1pm Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Ik zie amsterdam /benidorm staan als je vaak in spanje bent weet je toch wat daar allemaal te koop is op die manier. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Snuffer Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 1PM Ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt. Ron TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Neptunus Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Ik dacht waar gaat dit over? Toen maar even gegoogled op "7141 ontvanger" en toen werd het duidelijk: Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 tja ondanks dat vraag en aanbod vrij is, zoals Bigfoot terecht schreef, is het sowieso een brok in je keel als je weet dat het een "gratis receiver" is als ook dat mensen oude dvb-s receivers slijten voor belachelijke bedragen, wetende dat men allemaal op dvb-s(2) receivers zal moeten overstappen. wat de gek ervoor geeft. wees wijs en informeer je Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Johan45 Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch wat de gek ervoor geeft. wees wijs en informeer je Inderdaad, je kan ook even zoeken wat deze decoders bij de dozen schuivers doen.. KlikkerdeKlik Vult u rustig aan !!!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Ach wat is er mis mee, er worden ook zat telefoons verkocht die "gratis" bij een telefoonabonnement gekregen zijn. Als iemand bereidt is dat er voor te geven waarom niet, koper blij (voor hoelang) en verkoper blij.
blitzteam Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Ze hoeven het niet aan de nieuwprijs te verkopen, maar een korting is wel welkom.Je moet maar zo denken, als je de receiver zelf moet aanschaffen bij een handelaar moet je ook de volle prijs betalen Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen