jason Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 ik heb hier een aantal dm500 's in een netwerk en een dm800. als ik zap op een 500, krijg ik een freeze op de dm 800. iemand enig idee waaraan dat ligt???
paardengek Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Even wat meer informatie geven. Ik denk dat in binnenshuis aan cardsharing doet en dat met CCcam. Toevallig geen 2 dezelfde F regels in de CCcam server gezet ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Dreamer AB Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Origineel bericht van: paardengek Even wat meer informatie geven. Ik denk dat in binnenshuis aan cardsharing doet en dat met CCcam. Toevallig geen 2 dezelfde F regels in de CCcam server gezet ? Met vriendelijke groet, paardengek Zoiets denk ik ook, maar dan juist 1 F: regel en op de andere boxen dezelfde C: regel DM 500+ DM 800 HD PVR DM 7000-S (voorheen) Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB
paardengek Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Origineel bericht van: Dreamer AB Zoiets denk ik ook, maar dan juist 1 F: regel en op de andere boxen dezelfde C: regel Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Ik omschreef het verkeerd. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
jason Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 ben daar net weg, zal het eens ff checken zodra ik daar weer ben, thnx sofar
Tuurtje Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Jason heb ik ook gehad, bij mij was het een defecte DiSEqC switch. Heb toen alle 4 mijn DiSEqC vervangen voor Spaun SAR 411 F Tuurtje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen