Passie101 Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Wat ik graag zou willen is het volgende maar hoe kan ik dit het beste aanpakken en wat heb ik nodig. Ik heb nu een TRIAX 78cm schotel met met 4 LNB's daar naast zou ik graag nog een TRIAX 88 op een SG2100 rotor zetten. Maar kan dat i.c.m. een Dreambox 500HD, welke switch kan ik dan het beste gebruiken en hoe kan ik dit het beste configureren.
paardengek Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Dat is te realiseren. Je kunt het gemakkelijkst gaan werken met een uncommitted diseqc switch met 8 of 10 input ( ingangen ). Wat ook werkt, is een 2 in 1 uncommitted diseqc switch gecombineerd met een gewone diseqc switch 4 in 1. In de diseqc configuratie moet je dan kiezen voor geavanceerd en kies voor de vaste LNB 's op de triax voor diseqc 1.1 en kies voor diseqc input de uncommitted inputs. Voor alle voorkomende satelieten, die je in de zenderlijst hebt staan, kies dan voor diseqc 1.2 en je moet dit echt per sateliet in gaan stellen. Wat erg belangrijk is, hoe je de boel buiten aansluit, zo moet je de diseqc instellingen ook in je dreambox instellen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
satencom Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 en dat ziet er zo uit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Passie101 Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Geplaatst: 11 november 2010 Dank je dit zocht ik ik ga het proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen