Gast MuSa.SaT Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Beste, enkele dagen geleden bij door bladeren op internet uitraard via GOOGLE.BE heb verschillenden webpagina's tegen gekomen dat waarschijnlijke WEL mogelijk is om een DREAMBOX 500S via een UPDATE te zetten, Dat deze toetstel ondersteunt het MPEG4 formaat, dus bedoeling om ALBANESE ZENDER te kijken, van pakket van DIGITALB - albanië. de lijst vindt er op DIGITALB zender lijst. deze pakket zijn er de meeste zender enkel via MPEG4 formaat te ontvangen. op einde, WEET ER IEMAND OF DEZE ECHT MOGELIJKE IS OF NIET? graag mij iets laten weten, Indien JA, hoe moet ik dat doen en waar is deze update te vinden. a.u.b. Met beleefde groeten MuSa.SaT
M_Z Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Je Nederlands is niet erg goed, maar mijn Albanees is nog slechter. Na je bericht enkele malen goed te hebben gelezen begrijp ik dat je op internet verschillende websites hebt gevonden die beweren dat het wel mogelijk zou zijn om de DM500-s om te bouwen of te upgraden zodat Mpeg4 ontvangst mogelijk zou zijn. Ik denk niet dat dit verhaal klopt, maar ok. We gaan nog een keer met je meedenken: De Albanese zenders zenden via normale DVB-S transponders uit, dus kan de DM500s ze wel ontvangen. Via de Webinterface kun je de beelden dan ook middels een PC zichtbaar maken. Of je ze dan weer via VLC terug kunt leiden naar de DM500s ? Tsja dat zou misschien softwarematig nog te doen zijn, maar de tools hiervoor ben ik nog niet tegengekomen. M_Z
Dream1975 Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Ik denk dat de verwarring is met de 500s en 500HD. Dit zijn 2 verschillende boxen en staan helemaal los van elkaar (heb ook nooit begrepen waarom DM dezelfde typenummers gebruikt voor verschillende boxen, dit werkt alleen verwarring in de hand). Oftewel de 500s is niet up te graden naar een 500HD
Gast MuSa.SaT Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Beste, DANK U, Ik zal zelf een mail sturen naar DREAM BOX FABRICAANT. als ik er iets weet, laat ik ook hier op deze forum iets weten. mvg. MuSa.SaT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen