daf_driver Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 hallo allen, hoe configureer ik mn Top draaiend op Enigma voorzien van een CanalDigtaal DUOLNB twin? Hoe moet ik mijn disecq instellingen zetten voor tuner 1 en tuner2 voor astra1 en 3? VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
satencom Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Satellietnaam:......... astra 19,2 Zoek Modus:........... auto Netwerk zoeken........ Uit FTA/Gecodeerd:........ FTA + CAS Selecteer tuner:...... Tuner 1 LNB instellingen:..... 9750/10600 Selecteer nu Zoeken starten en druk op OK LNB Instellingen: Satteliet: ASTRA 19,2 LNB Frequentie: 9750/10650 LNB Spanning: AAN DiSEqC 1.1: UIT DiSEqC 1.0: 1van 4 Satellietnaam:......... astra 23,5 Zoek Modus:........... auto Netwerk zoeken........ Uit FTA/Gecodeerd:........ FTA + CAS Selecteer tuner:...... Tuner 1 LNB instellingen:..... 9750/10600 Selecteer nu Zoeken starten en druk op OK LNB Instellingen: Satteliet: ASTRA 23,5 LNB Frequentie: 9750/10650 LNB Spanning: AAN DiSEqC 1.1: UIT DiSEqC 1.0: 2van 4 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
daf_driver Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Geplaatst: 11 november 2010 Beste Hendrik, ik zie hier alleen de instellingen voor tuner 1. Hoe zit het dan met tuner 2? Groet, Daf_DRIVER p.s Dit is een vraag die ik op voorhand stel voor ik met de installatie van Enigma2 begin. Tja, ICT-er, die maakt eerst een plan van aanpak VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
daf_driver Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Geplaatst: 11 november 2010 Opgelost. Heb geen zin om te vertalen Schließe Satelitenkabel an Tuner1 und Tuner 2 an gehe dann in deiner Tunerkonfiguration und stelle Tuner A Konfiguration->Einfach Modus->DiseqC A,B Port A->Astra 19,2 Port B->Astra 23,5 Port C-> nichts angeschlossen Port D-> nichts angeschlossen Spannung und 22KHz setzen->ja DiseqC nur bei Satwechsel senden->nein Tuner B -> gleich wie Tuner A VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Toppers Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Ik zie dat je (gelukkig) al een stuk verder bent met je proeven. Zijn er vragen, laat het altijd even weten.
daf_driver Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Geplaatst: 13 november 2010 Ach, het wiel opnieuw uitvinden is reeds vaker gebeurd VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Jürgen Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Origineel bericht van: daf_driver ik zie hier alleen de instellingen voor tuner 1. Hoe zit het dan met tuner 2? Ik zag dat je op de bovenstaande vraag nog geen antwoord had gekregen. Als de Tuner instelling op 'Gescheiden' staat hoef je met Tuner2 verder niets te doen. Origineel bericht van: daf_driver Ach, het wiel opnieuw uitvinden is reeds vaker gebeurd Het 'wiel opnieuw uitvinden' vind ik in dit geval wel een wat licht aangetrokken opmerking. De door jouzelf op 11 november aangedragen oplossing is toch wel het minste dat jezelf al zou moeten weten als je een satellieten opstelling in gebruik neemt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen