aphap Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Na een scan op Astra 23.5E vindt de satelliet ontvanger op transponder 11739V helemaal niets. Dus even bij CD de zenderlijst downloaden, Holland Doc 24 moet er wel degelijk staan. Dan maar met de hand in de ontvanger ingevuld, maar ik vind totaal geen signaal, 0,0! Mijn vraag waar zitten die kanalen nu ? Holland.Doc 24, Consumenten 24, Geschiedenis 24, etc VU+solo2
DeBeek Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Kanalen zitten er gewoon, prima beeld en geluid. Zenders zijn wel in mpeg4 via DVB-S2 tegenwoordig.
aphap Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 Raar hoor, de signaalsterkte is nul komma nul. Ik vraag me na jouw antwoord af wat ik dan fout doe. Niets wordt gevonden bij zelfscan en met de hand invoeren ook al niets. VU+solo2
Littlesat Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Misschien staat de transponder wel in DVB-S mode. Even op nieuw scannen en veranderen in DVB-S2 en 5/6 en hij moet het weer doen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
aphap Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Geplaatst: 11 november 2010 Exact het goede antwoord,allen bedankt! VU+solo2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen