Lithion Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Aangezien jij de enige bent die het voorhad kan het niet aan de uplink gelegen hebben.
MarcFCB Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Ik heb het gemeld bij TVV en vandaag heb ik telefoon gekregen van TVV. Daar weten ze ook niet aan wat het ligt, maar van zodra het fenomeen zich weer voordoet moet direct contact met hen opnemen. Precies of ze gaan mij dan onmiddellijk helpen. :-) Ook nog volgens de man aan de telefoon zouden alle problemen opgelost zijn met de nieuwe sofware. Ik weet het ook niet meer. Afwachten dan maar, zeker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen