krui21 Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Sinds enkele weken ben ik overgestapt van adsl naar vdsl 16mb down en 2mb up. Vanaf die tijd stort mijn verbinding 'savonds en in het weekend helemaal in elkaar met een ping van 1278, en een download van 3-4 mb. Heb al tig keer gebeld met mijn probleem maar wordt niet opgelost. Nu na acht telefoontjes zegt men ineens dat het klopt en dat alle klanten van kpn met vdsl in de regio hoeksewaard het zelfde euvel moeten hebben en dat het binnenkort wordt opgelost, maar tijdsbestek is niet bekend. Zijn er hier toevallig nog leden die dit probleem kennen, een instortende adsl-verbinding net als vroeger op de kabel bij UPC ? Thanks !
jopiesat Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Capaciteitsprobleem bij KPN [Tweakers.net] Hoge ping tijden KPN Xs4all is het aan het onderzoeken ism KPN
krui21 Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Geplaatst: 11 november 2010 Origineel bericht van: jopiesat Capaciteitsprobleem bij KPN[Tweakers.net] Hoge ping tijden KPN Xs4all is het aan het onderzoeken ism KPN Bedankt voor het linkie !
krui21 Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Geplaatst: 12 november 2010 nou vandaag voor de 23-ste keer gebeld met xs4all en die weten van niks..!! pff wordt er een beetje moedeloos van, ze weten bij xs4all van heel het probleem nix af, maar ik zit met een hopeloze verbinding, kan niet bellen of normaal een website bezoeken 'savonds. Probeer maar te downgraden van vdsl naar adsl hopen dat dat beter gaat...
Harley Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Klinkt mij bekend in de oren, gasten hebben mij ook een jaar lang voor de gek gehouden. Overgestapt naar KPN, stonden gelijk dagelijks monteurs voor me deur, en maar bellen of het naar tevredenheid was opgelost. xs4all sucks. VU+ Duo2 - PrismCube
krui21 Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Geplaatst: 13 november 2010 In het verleden vond ik de dienstverlening bij xs4all wel redelijk, maar lijkt erop dat ik steeds meer mensen aan de lijn krijg die totaal niet weten waar ze het over hebben en dat is jammer. Overstap naar kpn heeft in deze weinig zin denk ik omdat ik dan over hetzelfde netwerk blijf gaan en ook deze narigheid blijf houden. Laten we hopen dat de capaciteit snel wordt uitgebreid.
VriezeNet® Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Begin in godsnaam niet aan KPN, die, en nu druk ik mij zacht uit, naaien jou waar je bij staat. Voorbeeld: Ik liet de snelheid van mijn abbonement aanpassen, alleen de snelheid, dit mag elke maand zonder gevolgen voor jou abbonement, maar ze hebben mij wel stiekem een nieuw jaarcontract aangesmeerd. Bellen, schrijven etc helpt niets, en gerechtelijke stappen nemen, is mij te duur gezien de waarde van het ongevraagd verlengde abbonement. (en dat weten ze drommels goed) Binnenkort krijgen wij hier glasvezel, maar absoluut geen KPN meer hier in huis, gelukkig hebben wij straks de keus uit meer aanbieders op glas !!! Kortom, "bezint eer ge aan KPN begint" het is een grote ondoorgrondbare bende geworden !!!
Gast bobelen Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Origineel bericht van: VriezeNet® Begin in godsnaam niet aan KPN, die, en nu druk ik mij zacht uit, naaien jou waar je bij staat. Voorbeeld: Ik liet de snelheid van mijn abbonement aanpassen, alleen de snelheid, dit mag elke maand zonder gevolgen voor jou abbonement, maar ze hebben mij wel stiekem een nieuw jaarcontract aangesmeerd. Bellen, schrijven etc helpt niets, en gerechtelijke stappen nemen, is mij te duur gezien de waarde van het ongevraagd verlengde abbonement. (en dat weten ze drommels goed) Binnenkort krijgen wij hier glasvezel, maar absoluut geen KPN meer hier in huis, gelukkig hebben wij straks de keus uit meer aanbieders op glas !!! Kortom, "bezint eer ge aan KPN begint" het is een grote ondoorgrondbare bende geworden !!! daar is geen woord aan gelogen
Henksat Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Ik heb al 2 jaar de buik vol van Xs4all. Heb regelmatig dropouts van Internet en al vele malen de Helpdesk aan de lijn gehad. Ze komen er in ieder geval voor uit dat de problemen niet aan mij liggen, maar hoofdzakelijk aan de koperen infrastructuur hier in mijn omgeving. Ik weet alleen wel dat de ellende is begonnen toen Xs4all de variant Xs4all-Only introduceerde, toen is hier de ellende begonnen. Maar er gloort hoop aan de horizon alhier: Woensdag 24 november wordt mijn glasvezelverbinding (100 Mbit Up/Down) actief en kan alles waar KPN en Xs4all op staat de deur uit en kan de vlag in de mast. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
VriezeNet® Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Origineel bericht van: Henksat Ik heb al 2 jaar de buik vol van Xs4all. Heb regelmatig dropouts van Internet en al vele malen de Helpdesk aan de lijn gehad. Ze komen er in ieder geval voor uit dat de problemen niet aan mij liggen, maar hoofdzakelijk aan de koperen infrastructuur hier in mijn omgeving. Ik weet alleen wel dat de ellende is begonnen toen Xs4all de variant Xs4all-Only introduceerde, toen is hier de ellende begonnen. Maar er gloort hoop aan de horizon alhier: Woensdag 24 november wordt mijn glasvezelverbinding (100 Mbit Up/Down) actief en kan alles waar KPN en Xs4all op staat de deur uit en kan de vlag in de mast. Ik wacht ook met smart op de dag, dat ik KPN voor eens en altijd de deur uit kan gooien !!!
Henksat Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Origineel bericht van: Henksat Ik heb al 2 jaar de buik vol van Xs4all. Heb regelmatig dropouts van Internet en al vele malen de Helpdesk aan de lijn gehad. Ze komen er in ieder geval voor uit dat de problemen niet aan mij liggen, maar hoofdzakelijk aan de koperen infrastructuur hier in mijn omgeving. Ik weet alleen wel dat de ellende is begonnen toen Xs4all de variant Xs4all-Only introduceerde, toen is hier de ellende begonnen. Maar er gloort hoop aan de horizon alhier: Woensdag 24 november wordt mijn glasvezelverbinding (100 Mbit Up/Down) actief en kan alles waar KPN en Xs4all op staat de deur uit en kan de vlag in de mast. Nou, héél binnenkort kan de rommel van de KPN en XS4all de deur uit, de glavezelverbinding werkt. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
VriezeNet® Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Henksat Ik heb al 2 jaar de buik vol van Xs4all. Heb regelmatig dropouts van Internet en al vele malen de Helpdesk aan de lijn gehad. Ze komen er in ieder geval voor uit dat de problemen niet aan mij liggen, maar hoofdzakelijk aan de koperen infrastructuur hier in mijn omgeving. Ik weet alleen wel dat de ellende is begonnen toen Xs4all de variant Xs4all-Only introduceerde, toen is hier de ellende begonnen. Maar er gloort hoop aan de horizon alhier: Woensdag 24 november wordt mijn glasvezelverbinding (100 Mbit Up/Down) actief en kan alles waar KPN en Xs4all op staat de deur uit en kan de vlag in de mast. Nou, héél binnenkort kan de rommel van de KPN en XS4all de deur uit, de glavezelverbinding werkt. ...lekker he...in mijn woonplaats moeten we nog even geduld hebben. (medio juli 2011)
Henksat Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Origineel bericht van: VriezeNet® ...lekker he...in mijn woonplaats moeten we nog even geduld hebben. (medio juli 2011) Ik heb vanmiddag XS4all de wacht aan gezegd, dit kon gelukkig telefonisch. Heb één maand opzegtermijn, dus 27-12 is het exit.Edit: En de nummerportering loopt ook, kan de KPN er gelijk achteraan. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Harley Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Zorg dat je bij xs4all ook "pack" opzegt, hoop gezeik van gehad. VU+ Duo2 - PrismCube
Henksat Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Origineel bericht van: Harley Zorg dat je bij xs4all ook "pack" opzegt, hoop gezeik van gehad. Weet ik, maar is geregeld. Bedankt toch voor de tip. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen