Ga naar inhoud

Hoe kan ik opgenomen bestanden zien op de interne en nas schijf bij Newnigma2 3.1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een DM 7025 met Newnigma2 3.1 aangesloten op mijn Nas en deze staat ingesteld als standaard opname locatie. Hoe kan ik gemakkelijk wisselen tussen de 2 schijven om opgenomen bestanden te zien?

Bij Openopli druk je op de PVR/video knop en dan de gele knop om de locatie te kiezen van de schijf waar je naar toe wilt gaan om naar de opgenomen bestanden te zien. dit werkt anders bij Newnigma2. Daar kan je via deze manier wel het opname pad kiezen maar je krijgt niet de opgenomen bestanden te zien.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

als ik 2x op de pvr knop druk kan ik kiezen uit de verschillende opname paden met de pijltjes toetsen, met de ok toets krijg je de bestanden te zien

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:
Origineel bericht van: allez l'om
als ik 2x op de pvr knop druk kan ik kiezen uit de verschillende opname paden met de pijltjes toetsen, met de ok toets krijg je de bestanden te zien

Dit is een feature van Enigma2 en moet in alle images beschikbaar zijn, dus ook in Newnimga2. Je NAS moet wel gemount en beschikbaar zijn.
Geplaatst:

Het is inmiddels gelukt.

Thx

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen