duitsland Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Goedemorgen, Zou iemand weten of er op de site van CDS een formulier is te downloaden waarop je het abbonement kan opzeggen ? Of kan je gewoon een standaard briefje maken waarin je duidelijk maakt dat je het wilt beeidigen ? Bedankt voor het antwoord. Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.
Cobus R Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/opzeggen.aspx De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
henrybu Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Als je naar de website van CD gaat, in mijn CD inloggen daar vind je de optie pakket uitbreiden of opzeggen. Je vult dit formulier in en stuur het naar het adres in Hilversum, dan ontvang je spoedig een bevestiging.
duitsland Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Geplaatst: 11 november 2010 Dat het zo makkelijk geworden is ! ik wist het niet. Bedankt voor de reactie heren, ik ga bellen. Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.
Johan45 Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Een abonnement telefonisch opzeggen is nieuw voor mij. Dit kon alleen maar schriftelijk dus dit zou wel een verbetering van de service zijn. Ik ben benieuwd .... Citaat: Home Klantenservice Opzeggen Abonnement opzeggen of wijzigen Om uw abonnement te wijzigen of om op te zeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900-9323 (0,15 cent per minuut, kies optie 9 in het keuzemenu). Onze medewerkers staan van maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 21:00 uur klaar om u van dienst te zijn. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen vragen wij u uw smartcardnummer bij de hand te houden. U vindt uw smartcardnummer op de achterkant van uw smartcard. Vult u rustig aan !!!
Gast Paullo Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Ik wil niet zomaar de loftrompet bovenhalen, maar eerlijkheidshalve moet toch gezegd worden dat er aan de weg wordt getimmerd om niet alléén het aanbod aantrekkelijk te maken, doch ook de klantenservice. Indien nu nog een inspanning zou gedaan worden om het telefonisch contacteren van de helpdesk gratis te maken in plaats van een duur servicenummer, zou er van een grote vooruitgang kunnen gesproken worden op dat vlak. Greets
Johan45 Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Negen euro voor een uur bellen met een goede klanten service, ik kan dat niet duur noemen. Vult u rustig aan !!!
Gast Paullo Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Maar gratis is ook mogelijk en nog minder duur en dat het wel kan blijkt bij TVVlaanderen, waar het (wettelijk verplicht) gratis is. Als je een probleem hebt met een product dat je afneemt of je wil informatie over een product waarin je interesse hebt, moet je in de winkel om vragen erover te stellen aan het winkelpersoneel toch ook niet betalen, waarom dan wel per telefoon. Lijkt mij iets klantvriendelijker. Greets
Gast wanderer Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 gratis bestaat niet.....dus zal de abbo prijs wat hoger zijn als ze een "gratis" nummer hebben....
Littlesat Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Je kunt ook gratis afzeggen middels een emailtje via mycanaldigitaal. Geen belletje, brief met postzegel nodig... En ook nog gratis (op je internetgebruik en stroom en afschrijving van je PC na). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Origineel bericht van: wanderer gratis bestaat niet.....dus zal de abbo prijs wat hoger zijn als ze een "gratis" nummer hebben.... Juist. Ik zie liever dat de gebruiker betaald... en dan is negen euro per uur niet duur. Origineel bericht van: Littlesat Je kunt ook gratis afzeggen middels een emailtje via mycanaldigitaal. Geen belletje, brief met postzegel nodig... En ook nog gratis (op je internetgebruik en stroom en afschrijving van je PC na). Weet je dit zeker Littlesat.? Naar mijn informatie kan je alleen een formulier uitprinten. Dit dien je dan weer op de ouderwetse manier tegen een vergoeding via de post te laten bezorgen bij CanalDigitaal. Vult u rustig aan !!!
Gast Paullo Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Ik heb niet de indruk dat sinds in België de helpdesk telefonisch gratis bereikbaar moet zijn, dit enige invloed gehad heeft op de prijs van de abonnementen van TVVlaanderen. Zaken zoals kosten van doorgifte van zenders, huren van transponderruimte zijn toch vele malen hoger dan de kostprijs van zulk een helpdesk runnen. Zo kun je ook zeggen dat CDS geen reclamekosten meer moet maken en daardoor de prijs van het abonnement kan zakken omdat je daar niet voor wil bijbetalen of dat de toegang tot de website van CDS betalend moet worden, zodat je als bestaande abonnee niet moet bijdragen tot het verlenen van info aan eventueel bestaande nieuwe abonnees. Maar goed ieder zijn mening. Greets
Johan45 Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Origineel bericht van: Paullo Zo kun je ook zeggen dat CDS geen reclamekosten meer moet maken en daardoor de prijs van het abonnement kan zakken omdat je daar niet voor wil bijbetalen of dat de toegang tot de website van CDS betalend moet worden, zodat je als bestaande abonnee niet moet bijdragen tot het verlenen van info aan eventueel bestaande nieuwe abonnees. Greets Zo gek zal CanalDigitaal niet zijn. Reclame, en daar reken ik ook de website en het forum toe, moet je pas afschaffen als het meer kost dan dat het oplevert. Maar meestal is dan het geld niet op de juiste manier aan reclame besteed. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Maar terug naar het onderwerp. Ben benieuwd of duitsland al iets kan melden over zijn telefoon gesprek met CDS. Origineel bericht van: duitsland Dat het zo makkelijk geworden is ! ik wist het niet. Bedankt voor de reactie heren, ik ga bellen. Vult u rustig aan !!!
duitsland Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Geplaatst: 15 november 2010 Nou, bij deze. Ik moet eerlijk zeggen dat alles erg vloeiend is gegaan. Een keurig te woord staande meneer heeft alles doorgenomen met me en al de paketten die ik had opgezegd, ik krijg over een 5 tal dagen een schriftelijke bevestiging. Ik wacht netjes af, maar tot nu onder de indruk. Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen