jinnoe Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Wie zou mij kunnen helpen en laten zien hoe de Dbox2 kabel te voorzien van firmware en zenderlijst e.d. Heb hier op de forum wel een sticky gelezen, maar ben heel onzeker. Liefst omgeving twente
DRG Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Bedoel je dat je iemand wil vragen om je box te flashen voor je ? zo ja dan kan je het beste even in vraag en aanbod een verzoekje doen. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
jinnoe Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Geplaatst: 12 november 2010 Ja, als dat zou kunnen. Bedoel je in te koop aangeboden/gevraagd?
seije017 Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 zet met dcc de nieuwe image in de map tmp. in het menu kun je de optie kiezen update manuel . zet er een enigma image in dan kun je er met dreambox erdit een etting van E1 in zetten. doe ik ook altijd deze handelingen en werkt super. kom je uit de buurt zwolle wil ik het ook wel voor je doen.
jinnoe Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Geplaatst: 28 november 2010 Origineel bericht van: seije017 zet met dcc de nieuwe image in de map tmp. in het menu kun je de optie kiezen update manuel . zet er een enigma image in dan kun je er met dreambox erdit een etting van E1 in zetten. doe ik ook altijd deze handelingen en werkt super. kom je uit de buurt zwolle wil ik het ook wel voor je doen. Dit gaat niet via DCC want er is een andere standaard wachtwoord en gebruikersnaam dan root en dbox2. Dus hij moet helemaal opnieuw geflasht worden. Liefst omgeving enschede.
bigm Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 kjiken een bij www . #$%^& . com en dan naar downloads dan daar de image flash assistant downloaden. bij bv het powerboard forum de image ophalen en flashen met netwerken en nulmodem kabel zenderlijsten zijn enigma1 en de rest kun je online downloaden wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Macaco Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Probeer eens: login: root, pwd: tvhome Ik flash met dboxbootmanager, netwerk- en nullmodemkabel: werkt altijd. Macaco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen