joker55 Geplaatst: 5 augustus 2023 Geplaatst: 5 augustus 2023 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2023 Geplaatst: 6 augustus 2023 Een mollige vrouw staat voor de spiegel en zegt: "Spiegeltje, spiegeltje aan de wand - wie is de mooiste van allemaal? De spiegel antwoordt: "Ga eens opzij, ik kan niets zien! 1 Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2023 Geplaatst: 6 augustus 2023 In de marge van een chirurgencongres raken een Duitser, een Amerikaan en een Russische collega aan de praat. De Duitser: "Ik heb onlangs een harttransplantatie uitgevoerd in nog geen 5 uur!" De anderen knikken verbaasd met hun hoofd. De Amerikaan: "Ik heb vorige week in iets meer dan 3 uur een hart, nier en lever getransplanteerd bij een slachtoffer van een ongeluk!" Bewonderende stilte van de anderen. De Rus: "Ik heb eergisteren in nog geen 11 uur de amandelen van een man verwijderd!" De Duitser zegt: "Wat is dat voor een prestatie, ik doe zoiets in nog geen 10 minuten!" De Rus: "Je hebt het mis, broertje. De man was van de KGB, hij mocht zijn mond niet opendoen. We moesten rectaal te werk gaan!" 1 Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2023 Geplaatst: 6 augustus 2023 Ik: Sara hoe wordt het weer morgen? Siri: Wie is in godsnaam Sara? Ik: Oeps sorry ik maakte een vergissing tussen jou en Sara, dus Siri hoe wordt het weer morgen? Siri: Misschien weet die trut Sara hoe het jouw kutweer wordt! 1 Coles Corner Richard Hawley
Rudi °° Geplaatst: 6 augustus 2023 Geplaatst: 6 augustus 2023 Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G / / Inverto Pro Single 40mm PLL LNB + Opticum 4K lnb. .
gerrit B Geplaatst: 6 augustus 2023 Geplaatst: 6 augustus 2023 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
joker55 Geplaatst: 6 augustus 2023 Geplaatst: 6 augustus 2023 4 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Tonskidutch Geplaatst: 7 augustus 2023 Geplaatst: 7 augustus 2023 "Peters, waarom kom je nu pas naar je werk?" "Omdat je me gisteren zei dat ik mijn krant thuis moest lezen." 1 Coles Corner Richard Hawley
Crazy Sat Geplaatst: 7 augustus 2023 Geplaatst: 7 augustus 2023 (aangepast) Vakantie, voor sommigen "back to the roots" 7 augustus 2023 aangepast door Crazy Sat feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Tonskidutch Geplaatst: 9 augustus 2023 Geplaatst: 9 augustus 2023 Oma maakt zich klaar om weg te gaan op haar fiets. Kleine Ester vraagt: "Waar ga je heen Oma?" "Naar de begraafplaats, mijn kind." "En wie brengt dan de fiets weer thuis?" Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 9 augustus 2023 Geplaatst: 9 augustus 2023 Een Afrikaanse asielzoeker loopt door Nijmegen. Hij stapt op de eerste persoon af die hij op straat tegenkomt, schudt hem de hand en zegt: "Bedankt lieve Nederlander dat je me in je land hebt opgenomen en me steun, onderdak en een ziektekostenverzekering hebt gegeven." De aangesprokene kijkt verbaasd en antwoordt: "Ik ben geen Nederlander, ik ben Albanees." De Afrikaan gaat verder en richt zich tot een andere persoon: "Dank u dat ik in uw mooie Nederland mag zijn." De aangesprokene zegt: "U vergist zich, ik ben Egyptenaar." Hij loopt weer verder en richt zich tot een andere persoon: "Dank u voor uw mooie Nederland." Weer was het antwoord vergelijkbaar: "Hmm...? Maar ik ben Roemeen." Dan ziet de Afrikaan een aardige oudere dame en vraagt. Bent U Nederlands?" "Nee, ik ben Turks." Hij krabt aan zijn voorhoofd en vraagt aan de Turkse vrouw: "Vreemd ... waar zijn alle Nederlanders?" De oudere dame kijkt even op haar horloge en zegt: "Waarschijnlijk aan het werk. Coles Corner Richard Hawley
Crazy Sat Geplaatst: 9 augustus 2023 Geplaatst: 9 augustus 2023 TOESTEMMING **************** Een boer is met zijn knecht op het land wanneer hij tot aan zijn enkels in de modder zakt. Ga mijn laarzen halen, zegt de boer. Als de knecht bij de boerderij komt, ziet hij de twee mooie dochters van de boer. He, wat doe jij hier, vragen de meisjes. Ik mag van de boer met jullie alle twee naar bed. Daar geloven we niks van !! Oh nee, zegt de knecht ? Hij roept keihard naar de boer op het land : Moest ik er nu één pakken of alle twee ?... De Boer schreeuwt terug : ALLE TWEE NATUURLIJK !! feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen