Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari Man man man, wat heb ik gelachen. Heb er van in mijn luier, sorry broek moeten doen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
gerrit B Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari Wel even kijken tot hoeveel kg die is hé 😁 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari De 5 geheimen van de vrouw voor een goed functionerende relatie 1. Het is belangrijk om een man te vinden die in het huishouden helpt, af en toe kookt, opruimt en nog steeds een baan heeft. 2. het is belangrijk om een man te vinden die je aan het lachen maakt. 3. het is belangrijk om een man te vinden op wie je kunt vertrouwen en die niet liegt. 4. het is belangrijk om een man te vinden die goed is in bed en die graag seks met je heeft. 5. het is echt heel belangrijk dat deze vier mannen elkaar niet kennen! 2 The Birds And The Bees Pat Metheny, Jim Hall (live)
mereltje Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 1 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
joker55 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Vorig weekend ging de cursus "omgaan met teleurstellingen" al niet door, en nu las ik dit: 2 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
mereltje Geplaatst: vrijdag om 20:41 Geplaatst: vrijdag om 20:41 2 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Mojo Geplaatst: vrijdag om 20:46 Geplaatst: vrijdag om 20:46 2 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Con Geplaatst: zondag om 12:33 Geplaatst: zondag om 12:33 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
gerrit B Geplaatst: maandag om 12:51 Geplaatst: maandag om 12:51 op de boerderij 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Con Geplaatst: maandag om 22:05 Geplaatst: maandag om 22:05 9 uren geleden, gerrit B zei: op de boerderij "Goser" is leuk!!! Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
mereltje Geplaatst: dinsdag om 12:07 Geplaatst: dinsdag om 12:07 1 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen