Tonskidutch Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart Manager aan verkoper; “Hoe ga je bewijzen dat je afgelopen jaar een verkoopkanon was?” Verkoper; “Ik heb een melkinstallatie verkocht aan een boer die maar één koe had en Ik nam de koe als aanbetaling.” 1 Cantaloop (Flip Out) The Manhatten Transfer
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart Wat doen een Duitser, een Turk en een Tsjech in een bordeel? De Duitser neukt, de Turk maakt schoon en de Tsjech wacht op zijn vrouw! 1 Cantaloop (Flip Out) The Manhatten Transfer
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart 1 uur terug, Tonskidutch zei: de Tsjech wacht op zijn vrouw! Dit snap ik niet. Waarom wacht de Tsjech op z’n vrouw? 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
vaartje197 Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart drs Ijzerbout misschien werkt die daar als?????????????
edbe Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart 2 x Gigablue UHD & Bigsat & T90 (30w-24w-5w-1w-7o) & (52o-42o-39o-28o-23o-19o-16o-13o-9o-5o-2o)
edbe Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart 2 x Gigablue UHD & Bigsat & T90 (30w-24w-5w-1w-7o) & (52o-42o-39o-28o-23o-19o-16o-13o-9o-5o-2o)
jeevanhoof Geplaatst: 3 maart Geplaatst: 3 maart 1 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
cookie monster Geplaatst: vrijdag om 13:36 Geplaatst: vrijdag om 13:36 Het gevaarlijkste ding ooit gemaakt door de mens !! 2 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: vrijdag om 18:03 Geplaatst: vrijdag om 18:03 😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Een net afgestudeerde dierenarts komt aan op een boerderij, maar ontmoet alleen de oude oma van de boer. Dierenarts: “Hallo, ik ben dierenarts en ik moet de koe kunstmatig insemineren.” Oma: “Ja, jongen, kom maar mee, dan laat ik het je zien.” Oma gaat met de dierenarts de koeienstal in en zegt: “Zo, mijn jongen, de koe staat daar en je kunt je broek hier aan de haak hangen.” Cantaloop (Flip Out) The Manhatten Transfer
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Man man…..ik kom niet meer bij ! M’n pacemaker is helemaal van slag af. Ik ga nu naar m’n lijfarts. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 11 uren geleden Moderator Geplaatst: 11 uren geleden Dan ken je die mop nog niet van die twee Amsterdammers die naar Parijs zouden gaan.🙂 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden ze gingen niet want het regende Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Cantaloop (Flip Out) The Manhatten Transfer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen