Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


je moet ook goed lezen.

"de smaak van.............. Oranje koeken" en dus niet de smaak van Friesland zoals de meesten zullen lezen.

Dat ze roze zijn kan een handigheidje zijn om zo te voorkomen dat iemand begint te mekkeren omdat ze hun product hebben nagemaakt.

Zo zijn ook veel parfums op de markt gebracht zeg je dat het merk X is dan mag dat niet, zet je op de verpakking "met de geur van X" dan is er niets aan de hand.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

https://www.hln.be/wetenschap/dit-is-de-beste-mop-ooit-volgens-de-wetenschap-dan-toch~ab814c81

[sarcasme mode] Vind ik wekelijk ne goeie 😁 [/sarcasme mode]

Twee jagers stappen in het bos, een van hen zakt echter plots in elkaar. Hij lijkt niet meer te ademen, zijn ogen staan glazig. De andere kerel haalt zijn telefoon boven en belt naar de hulpdiensten. “Mijn vriend is dood! Wat kan ik doen?”, brengt hij uit. “Kalmeer, ik kan helpen. We moeten eerst zeker weten of hij dood is”, antwoordt de telefonist. Na een korte stilte is er een schot te horen. De jager keert terug aan de telefoon. “Oké, en wat nu?”

 

Ik lag me echt dood bij die mop !!

Ik vraag me af , wie is de jury ?? Een komiek ?? 🥶

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Een Rus, een Amerikaan en een Nederlander staan in de finale van het hamerwerpen. De Rus neemt de hamer en werpt hem 80 meter ver.

De toeschouwers worden wild en zijn buiten zichzelf. Na zijn worp geeft hij een interview: "Grootvader was in de partij, vader was in de partij, ik ben in de partij - dat geeft kracht en discipline.

 

Toen was het de beurt aan de Yank. Hij werpt de hamer 85 meter. De toeschouwers zijn weer buiten zinnen en hij geeft een interview: "Grootvader was boer, vader was boer, ik ben boer, dat geeft kracht en discipline.

 

Dan de Nederlander. Hij werpt de hamer 105 meter zonder enige moeite. De toeschouwers worden gek van enthousiasme. In het interview zegt hij: "Grootvader was werkloos, vader was werkloos, ik ben werkloos en beiden zeiden altijd: "Jongen, als iemand je een hamer geeft, gooi hem zo ver als je kunt!

 

  • Bedankt 1

Alyosha - Edit

Susanne Sundfør

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Een Rus, een Amerikaan en een Nederlander staan in de finale van het hamerwerpen. De Rus neemt de hamer en werpt hem 80 meter ver.

De toeschouwers worden wild en zijn buiten zichzelf. Na zijn worp geeft hij een interview: "Grootvader was in de partij, vader was in de partij, ik ben in de partij - dat geeft kracht en discipline.

 

Toen was het de beurt aan de Yank. Hij werpt de hamer 85 meter. De toeschouwers zijn weer buiten zinnen en hij geeft een interview: "Grootvader was boer, vader was boer, ik ben boer, dat geeft kracht en discipline.

 

Dan de Nederlander. Hij werpt de hamer 105 meter zonder enige moeite. De toeschouwers worden gek van enthousiasme. In het interview zegt hij: "Grootvader was werkloos, vader was werkloos, ik ben werkloos en beiden zeiden altijd: "Jongen, als iemand je een hamer geeft, gooi hem zo ver als je kunt!

 

:grin:

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...