Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Een jongetje stapt de bus in en er is alleen nog plaats naast een man die een boek aan het lezen is.

Na een poosje valt hem op dat die man zij kraag achterstevoren droeg.

Dus hij kijkt daar aandachtig naar en als hij ziet dat de man ook naar hem kijkt vraagt hij "waarom zit uw kraag zo vreemd"

De man die priester is antwoordt met "ik ben vader" en leest verder.

"Nou" zegt het jongetje "mijn vaders draagt zijn kraag niet zo"

De priester kijkt weer op van zijn boek en zegt "ik ben de vader van velen"

"Nou zegt het jongetje "mijn vader heeft 4 zoons, 4 dochter en 2 kleinkinderen maar hij draagt zijn kraag niet zo vreemd hoor".

De priester wordt toch wat ongeduldig van al die vragen en zegt "ik ben de vader van honderden" en gaat weer verder in zijn boek aan het lezen.

Het jongetje denkt lang na over dit antwoordt, buigt zich na een poosje voorover naar de priester en fluistert.....

 

"misschien in het vervolg dan maar een condoom gebruiken en je broek achterste voren dragen in plaats van je kraag? "

 

  • Haha 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jack en Betty zijn hun 50 jaar huwelijk aan het vieren.
Jack "Betty, nu we al zo lang zijn getrouwd vraag ik me af ben je ooit vreemd gegaan?"
Betty "Oh Jack, waarom stel jij zo'n vragen?"
Jack "Betty, ik wil het echt weten, alstublieft."
Betty "Wel, OK, ja, 3 keer."
Jack "Drie keer ! Drie? Wanneer was dat?"
Betty "Wel, Jack, toen je 35 werd en toen je de zaak van je dromen wou starten die je nu zo goed hebt uitgebouwd.
Geen enkele bank wou je een lening geven.

Herinner je je nog die dag dat de bankdirecteur zelf bij ons thuis is gekomen en de papieren heeft getekend voor de lening, zonder vragen te stellen?"
Jack "Oh, Betty, heb je dat voor mij gedaan?
Ik respecteer je hiervoor nog meer dan vroeger.

En nu, wat was nummer 2?"
Betty "Wel, Jack, herinner je je nog dat door het harde werken je een hartaanval kreeg, en de chirurg je niet wou opereren omdat het een zeer delicate ingreep was?
Herinner je je nog dat Dr. De Bakker helemaal uit de verenigde staten is gekomen om jou te opereren en nu ben je er weer terug helemaal bovenop?"
Jack "Dat kan ik geloven! Betty, ik hou nu nog meer van jou, nu ik weet dat jij zo iets voor mij hebt gedaan,
ik kan me geen vrouw voorstellen die zoiets voor haar man zou doen, jij houdt toch echt van mij. En, wanneer was nummer 3?"
Betty "Wel, Jack, herinner je je nog enkele jaren geleden, wanneer je ernaar snakte voorzitter te worden van de golfclub en je 87 stemmen te kort had.

  • Haha 2

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   1 lid

×
×
  • Nieuwe aanmaken...