Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

Komt een jonge aantrekkelijk vrouw bij de apotheker en vraagt of ze condooms maat xxl hebben. Zegt de apotheker: "Ja hoor, die verkopen wij." "Mooi," zegt de vrouw, draait zich om en gaat op het wachtbankje zitten. Tegen sluitingstijd zit de vrouw er nog en de apotheker vraagt waarom zij er nog steeds zit.

De vrouw: "Ik wacht tot er een man die xxl condooms komt halen."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Prins Bernard is op vakantie op Java en komt hij samen met zijn gids in een inheems dorp. Daar zit een vrouw met haar bene wijd en poedelnaakt een watermeloen te eten. Bernard zegt tegen zijn gids dat hij graag een foto van het dorp zou willen nemen voor Wilhelmina, maar het dan zo genant is als die vrouw met haar benen wijdt die meloen zit te eten. Dus die gids gaat naar die vrouw om te vragen om haar benen bij elkaar te houden.

Na een paar minuten komt hij terug en zegt: "Ze doet het niet." "Waarom niet?" vraagt de prins verbaasd. "Als ze dat doet gaan er allemaal vliegen op de watermeloen zitten!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dokter wilde een dagje vrij om te gaan vissen.

 

 

Hij zei tegen zijn assistent: "André, ik wil morgen gaan vissen, maar ik wil de praktijk niet sluiten, dus jij moet de patiënten helpen".

 

"Dat is goed dokter", zegt André.

 

De dokter gaat vissen en komt de dag erop terug en vraagt: "En André, hoe was je dag?"

"Nou", zegt André, "ik heb drie patienten geholpen.

 

 

De eerste had hoofdpijn, dus ik heb hem wat aspirine gegeven".

"Goed", zegt de dokter, "en de tweede?"

"O die had het brandend maagzuur en die heb ik Rennies gegeven".

" Héél goed", zegt de dokter "en de derde ?"

"O dokter", ik zat hier rustig en ineens vliegt de deur open en een beeldschone meid stormt de kamer in scheurt alle kleding van haar lijf. Ook haar bh en slip en ze gaat op het onderzoekbed liggen met haar benen gespreid en roept: "Dokter, dokter, help me, ik heb in vijf jaar geen man meer gezien !".

 

"O nee, André, wat heb je toen gedaan?" vraagt de dokter.

 

 

"Ik heb haar oogdruppels gegeven".

 

loldev.gif

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Twee pastoors wandelen langs het korenveld. "Geen huwelijken meer, geen begrafenissen," verzucht de een. "Nee," zegt de ander, "en als ik niet af en toe tussen de mensen zou komen, waren er ook geen doopplechtigheden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pools spreekwoord onder de vrouwelijke bevolking:

 

"Als je een man wilt houden, moet je je benen open doen."

 

"En als je van je man af wilt, moet je je mond open doen."

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vrouw komt een modezaak binnen en vraagt: "Mag ik die blauwe jurk in de etalage passen?"

"Natuurlijk mevrouw, maar we hebben ook paskamers hoor."

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Weet je waarom Napoleon een rood vest droeg ? Omdat hij een held was die, als hij gewond zou raken, zijn omgeving er niets van zou merken! Dan weet je nu ook waarom Hitler een bruine broek droeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Belgische militairen hebben geprobeerd een sattelietfoto te maken van hun land, maar die is mislukt. Één of andere idioot moest zonodig bewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Belgische militairen hebben geprobeerd een sattelietfoto te maken van hun land, maar die is mislukt. Één of andere idioot moest zonodig bewegen.


Dit zijn de betere . . .

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Jantje en zijn vriendje vinden een tientje op straat. Ze besluiten hier mee naar de hoeren te gaan. Daar eenmaal aangekomen vraagt de hoer aan jante en zijn vriendje: "Wat komen jullie doen?" Zegt Jantje: "We komen om te neuken." Waarop het hoertje vraagt: "Heb je wel geld dan?" Hierop geeft Jantje het tientje. Maar wat niet verwacht werd kregen Jantje en zijn vriendje een geweldige klap om de oren.

Toen ze allebei weer huilend buiten stonden zei Jantje: "Gelukkig dat we geen geeltje hadden gevonden, anders had ze ons vast en zeker doodgeneukt..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's vast en zeker een oude mop !!

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jong katertje verveelt zich en loopt wat rond. Dan komt hij een oudere kater tegen en vraagt hem wat hij gaat doen. De oudere kater zegt dat hij naar het kerkplein gaat om een poesje te neuken. Leuk, dan ga ik mee, zegt het jonge katertje.

 

Onderweg pikken ze nog veel meer katers op en aangekomen op het kerkplein zit daar een mooi poesje. Zij ziet de katers komen, schrikt zich wezenloos en begint hard weg te hollen. Alle katers gaan achter haar aan en na vier keer om de kerk te zijn gerend hijgt het jonge katertje: Nou, ik neuk nog één rondje mee en dan ga ik naar huis...

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vrouw uit het Antwerpse staat aan het vuur worst in de pan te bakken. Zij snijdt de 2 uiteinden eraf.

Hare man vraagt " Schatteke, woroem snaade gaa die tsjoepkes d'er altaa af ? "

De vrouw antwoordt ... : " Ik weit nie, da moette gaa is aon maan moeder vraoge, die doet da oek altaad ".

En ze gaan naar haar moeder.

" Mama, " vraagt ze, " Woroem snaade gaa van die weurst altaa die tsjoepkes der af ? " " Wel schat " zegt haar moeder " Da moete we is aon de Bomma vraoge, die deed da oek altaa ".

De dag daarop, iedereen naar de Bomma..... " Bomma ?? " vragen ze,

" Woroem snaade gaa altaad die tsjoepkes van de worst as gaa staot te bakke ? "

" Oooooh, jao...die tsjoepkes..... " zegt de Bomma..... " Ik weit het nie mier, maor ons Mémé deed da oek altaad, da moete we heur toch is vraoge.... "

" Ons Mémé ? die is al honderdentwieje jaor oud! " roept iemand. " We willenet toch weite! "

Iedereen naar 't rusthuis...

Bij de Mémé in 't rusthuis aangekomen vragen ze onmiddellijk....

" Mémé, woroem snaade gaa die tsjoepkes altaad van de worst? " Mémé is een beetje doof.... " WABLIEF? " roept ze. " Mééééméééé, waaaaaaarrrrrooooommm snaade gaa altijd de tsjoepkes van de worst?????? "

" Euh ? " roept Mémé....... " BAKTE GOLLE NOG ALTIJD IN DA KLAAN PANNEKE?? "

 

 

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Komt een man bij de kassa bij Cambuur. Hij legt een tientje op de toonbank. Vraagt de vrouw achter de kassa: "Wat wil je hebben, een kaartje of een speler?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...