Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

Zelfs Quasimodo heeft een moeder gehad. Als zij aan haar gebochelde zoontje vraagt om de wok uit de kelder te halen, begint het ventje helemaal te stralen.

"Ga je nasi maken?" "Nee jongen," antwoordt zijn moeder, "ik ga je overhemden strijken."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

De directeur van een school belt naar de moeder van Pieter, één van de leerlingen, om te zeggen dat Pieter moet nablijven. De moeder vraagt waarom, waarop de directeur zegt: "Omdat Jeroen, de jongen die naast hem zit, zat te roken." "WAT !?" roept de moeder, "die Jeroen zit te roken en onze Pieter moet nablijven?!"

 

"Natuurlijk," zegt de directeur, "Pieter heeft hem in brand gestoken."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oudjes aan de rol

 

Piet was 87, Marie was 85.

 

Ze ontmoetten elkaar op een alleenstaandenbijeenkomst en ontdekten gaandeweg dat ze graag in elkaars gezelschap waren.

 

Na verschillende afspraakjes voor een kopje koffie vroeg Piet Marie mee uit voor een etentje.

 

Zeer tot zijn genoegen accepteerde Marie de uitnodiging.

 

Ze hadden een heerlijke avond in het meest romantische restaurant van de stad.

 

Ondanks hun leeftijd belandden ze toch in zijn appartement voor een drankje.

 

De dingen hadden hun natuurlijke loop, hun leeftijd bleek geen spelbreker: Marie en Piet belandden in bed.

 

Toen ze nog even lagen na te genieten van de bijzondere momenten, waren ze allebei verdiept in hun eigen gedachten…

 

Piet dacht: “Als ik had geweten dat ze nog maagd was, zou ik wat voorzichtiger zijn geweest..”

 

Marie dacht: “Als ik had geweten dat hij het nog steeds ‘kon’, had ik m’n panty uitgetrokken…

 

 

 

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een Belg onderneemt een reis naar Schotland om zich daar met stamboomonderzoek bezig te houden. Als hij dientengevolge op een namiddag over een begraafplaats wandelt, ziet hij een grafsteen waarop hij leest: "Hier rust Donald McLean, een milddadig mens en een goede vader."

"Dat is nou typisch Schots," mompelt de Belg, "drie mensen in één graf."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een vrome vrouw is heel trots op haar papegaai en kan het niet laten om er in de kerk mee te pronken. Ze zegt tegen de pastoor: "Als je aan zijn rechterpoot trekt, zegt hij het Lievevrouwengebed op en als je aan zijn linkerpoot trekt, dan zingt hij het Heer-Ontferm-U."

 

De pastoor is razend enthousiast: "Maar dat is geweldig! En wat gebeurt er als ik aan allebei de poten trek?" Waarop de papagaai zelf antwoordt: "Dan flikker ik op mijn bek eikel!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een man en een vrouw zitten in de kerk. Zegt de vrouw ineens tegen de man: "Ik heb een klein scheetje gelaten wat moet ik nu doen?"

Zegt de man: "Niks, ik maak thuis je gehoorapperaat wel."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Er zitten drie muizen in het café op te scheppen, zegt de eerste: "Ik ben zo goed, ik heb gister nog een stuk kaas gejat." De tweede muis: "Dat is nog niks, ik heb vanochtend nog een stukje kaas uit de muizenval gehaald en de muizenval weer netjes dichtgedaan."

 

De derde muis: "Sorry, ik heb geen tijd meer, ik moet naar huis om de kat te voeren."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een vrouw, niet geheel tevreden met de afmetingen van haar achterwerk, komt bij haar huisarts. "Dokter, iedereen zegt dat ik zo'n paardenreet heb!" "Kleedt u zich maar uit, dan zal ik kijken of we er wat aan kunnen doen," zegt de dokter. Geheel ontkleed en met blosjes van schaamte op haar wangen loopt ze richting het bureau van de dokter. "Draait u zich een paar keer om, en buk daarna," beveelt hij. De vrouw laat het allemaal over zich heenkomen, en volgt de instructies. De dokter bekijkt de immense vleesmassa, en begint zonder een woord te zeggen wild te schrijven.

 

"Oh dokter, gaat u nu een receptje uitschrijven?" De dokter kijkt verontwaardigd omhoog en antwoordt: "Nee, dit is een vergunning waarmee u op straat mag schijten."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Er rijdt een man door het bos op zijn paard en komt een elfje tegen. "Zo," zegt dat elfje, "je mag een wens doen omdat ik maar een keer in het jaar in dit bos kom en de tiende die ik dan tegenkom mag een wens doen." Dus de man zegt: "Ik wil net zo'n grote lul als mijn paard."

Hij voelt wat kriebelen, dus hij kijken en rijdt vervolgens huilend naar huis. Vraagt zijn vrouw wat er aan de hand is. De man: "Ik had vandaag de merrie bij."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk in de boekhandel!

 

 

 

 

 

 

 

De gebruikshandleiding van de vrouw 1.0

 

HG CC

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Con
Eindelijk in de boekhandel!

De gebruikshandleiding van de vrouw 1.0

De handleiding van ex-vrouw 1.0 schijnt tweemaal zo dik te zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een oude man verdient eeen centje bij door het delven van graven op begraafplaats Zorgvliet. Het is hartje zomer, dus hij denkt: "Krijg de tering maar" en komt uit dat graf van 3 meter. Hij staat uit te puffen op zijn schop, 't schuim in z'n naad van de hitte.

Komt er een echt jordanees jochie langs en zegt: "Lekker hè ouwe, effe d'r uit !!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Er lopen 3 vrouwen op de camping. Ineens stoppen ze voor een caravan en zien daar een dode vent liggen. Zegt de eerste vrouw: "Dat is niet mijn man, dat zie ik aan zijn neus." Zegt de tweede vrouw: "Dat is ook niet mijn man, dat zie ik aan zijn mond."

De derde vrouw doet zijn gulp open, trekt zijn onderbroek omlaag en zegt: "Hij is nog geeneens van deze camping!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...