Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Een man komt bij de dokter en zegt: "Dokter, ik heb een groot probleem... letterlijk ! Mijn geslachtsdeel is 50 cm. lang. Dat is teveel van het goede."
De dokter zegt: "Tja, er is een operatie mogelijk, maar dat is een zéér pijnlijke zaak en bovendien heeft die meer dan eens tot impotentie geleid. Maar... ik ken een vrouw die zichzelf heks noemt. Zij heeft al vaak dingen voor elkaar gekregen waar de medische wetenschap machteloos had gestaan. Ik zal een plattegrondje tekenen hoe je daar komt..."
De man komt bij de heks, die in een houten huisje middenin een bos woont. Hij vertelt zijn verhaal opnieuw en zij zegt: "Dat lijkt me een typisch geval voor de kikker. Je moet dat paadje daar volgen en dan kom je bij een vijver. Daar zit die kikker altijd. Die moet je ten huwelijk vragen. Elke keer als die kikker nee zegt, gaat er 10 cm. af."
De man volgt het paadje, vindt de vijver, ziet de kikker en zegt: "Kikker, wil je met me trouwen?"
"Nee!" zegt de kikker.
De man kijkt in zijn broek. Inderdaad: 40 cm. Maar dat is nog steeds teveel. Dus hij zegt opnieuw: "Kikker, wil je met me trouwen?"
"Nee!" zegt de kikker weer.
De man kijkt. Inderdaad: 30 cm. Hij denkt: 20 cm. zou ideaal zijn. Dus nog maar een keer... Hij zegt: "Kikker, wil je met me trouwen?"
De kikker zegt: "Ben je doof? Het antwoord is nee, nee en nog eens nee !!!".

  • Haha 2

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...