Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


De Kerstman komt naar Jantje. Hij opent zijn zak en haalt er een spoorweg uit. Jantje is buiten zichzelf van vreugde: "Oh Kerstman, dat is de spoorweg die ik altijd al wilde hebben. Hoe wist je dat ik die wilde hebben?". De Kerstman tikt Jantje met zijn vinger op de neus en zegt: "Ik zag het op het puntje van je neus."

 

Hij reikt weer in zijn tas en haalt er een autoracebaan uit. Jantje: "Oh Kerstman, dat is de autoracebaan die ik altijd al wilde hebben. Hoe wist je dat ik die ook wilde hebben?". De Kerstman tikt Jantje weer op de neus en zegt: "Dat zag ik op het puntje van je neus."

 

De Kerstman doet net zijn zak dicht als Jantje vraagt: "Is het waar, Kerstman, dat de engelen in de hemel geen onderbroek dragen?" De Kerstman kijkt Jantje verbaasd aan en zegt: "Ja, dat is waar, Jantje. Hoe weet jij dat?" Jantje tikt de kerstman met zijn vinger op zijn neus en zegt: "Dat rook ik aan je vinger!"

 

  • Haha 1

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een politieagent komt te paard aanrijden en vraagt: "Nou, meisje, heb je de fiets van het Christuskindje gekregen?"

Het meisje antwoordt: "Ja, dat heb ik."

De politieagent antwoordt: "Sorry, maar ik moet je voor 20 euro beboeten.

Zeg volgend jaar maar tegen het Christuskindje dat hij je een fiets met reflectoren geeft, oké?"

 

Het meisje vraagt: "Heb je het paard ook van de kerstman gekregen?"

De politieagent denkt even na en knikt dan.

Het meisje antwoordt de agent: "Nou, zeg dan volgend jaar tegen het Kerstkindje dat de lul onderop moet en niet bovenop!"

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sherlock Holmes en Dr. Watson gingen kamperen.

Na een goede maaltijd en een fles wijn gingen ze slapen in de tent. Een paar uur later werd Holmes wakker en gaf zijn trouwe vriend een por.

"Watson, kijk naar de hemel en vertel me wat je ziet." Watson antwoordde: "Ik zie miljoenen en miljoenen sterren." "Wat zegt je dat?" Watson dacht even na. "Astronomisch zegt het me dat er miljoenen sterrenstelsels zijn en mogelijk miljarden planeten.

Astrologisch gezien zie ik dat Saturnus in Leeuw staat.

Horologisch leid ik af dat het ongeveer kwart over drie is.

Theologisch zie ik dat God almachtig is en dat wij klein en onbeduidend zijn. Meteorologisch vermoed ik dat we morgen een prachtige dag zullen hebben. Wat zegt jou dat?" Holmes zweeg even en sprak toen. "Het zegt me dat iemand onze tent gestolen heeft."

 

  • Haha 1

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...