Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Piet Pietersen, die een eerste klas vlucht naar het Verre Oosten maakt, zit heerlijk in zijn stoel.

Nadat het vliegtuig is opgestegen en de passagiers hun veiligheidsriemen hebben losgemaakt, vraagt

de purser: "Meneer Pietersen, waarmee kan ik u van dienst zijn?"

Piet gaat rechtop zitten en vraagt iets waarop hij al dagen heeft gevlast: "Kaviaar."

Dan moet ik u mijn excuses aanbieden, maar op Schiphol heeft men vergeten kaviaar aan boord te nemen. Kan ik u iets anders aanbieden?

Nee, zegt Piet diep teleurgesteld, dan maar niks.

En het is alsof er vanaf dit moment niets meer van de vlucht deugt; op alles heeft hij kritiek.

Als de purser dat merkt, laat hij in Beiroet kaviaar bestellen. Na de tussenlanding biedt hij het

Piet op een zilveren schaal aan en zegt vol trots: "Meneer Pietersen, ik heb kaviaar voor u.

Piet kijkt hem aan, haalt zijn schouders op en zegt: Laat maar, ik heb liever de pest in.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Blijkbaar!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Dat heet ook wel galgen humor. cry


Dat is toch bij iemand z'n bretels op spanning trekken en dan laten schieten ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is flauw maar ik vind hem wel toepasselijk. wink

 

Er was een Belg bij een Nederlander op bezoek op de achtste verdieping van een flat.

Toen de Belg even uit het openstaande raam keek, verloor hij zijn zakdoek, die twee meter lager aan een verroeste spijker bleef hangen.

De Nederlander kwam op het idee de Belg aan zijn bretels te laten zakken, zodat deze zijn zakdoek zou kunnen pakken.

Toen de Belg even later aan zijn bretels hing te bungelen begon hij ineens heel hard te lachen.

Op de vraag waarom hij zo moest lachen antwoordde hij de Nederlander: "Als de bretels knappen, krijg jij ze in je gezicht!"

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

2 Dieven hebben net een bank beroofd en rennen door de straat gevolgd door de politie. Een politieman schreeuwt: "Hé hoerenzoon kom 's terug jij!"

 

Hierop reageert de ene dief en zegt tegen de ander: "Ren jij maar door, ze kennen mij blijkbaar."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een dame belt de loodgieter op en vraagt hem om met de grootste spoed te komen, waarop die loodgieter zegt: "Mevrouwtje, ik kom er aan." Maar ja, je kent dat wel he, na 3 dagen heeft die loodgieter zich nog steeds niet gemeld en belt die vrouw weer op. De loodgieter verontschuldigt zich en zegt: "Mevrouw, ik kom er nu echt aan." De volgende dag is die loodgieter nog steeds niet geweest, waarop die vrouw pisnijdig die loodgieter belt en met de consumentenman en 'Ook Dat Nog' dreigt.

 

Na 5 minuten staat die loodgieter bij de vrouw thuis en hij vraagt wat er aan de hand is, waarop die vrouw op een scheur in de wc bril wijst. Die loodgieter ontploft zowat en zegt: "Mevrouw, daarvoor laat u mij toch niet met spoed komen! Bent u wel helemaal lekker?" Waarop die vrouw die kerel aankijkt en met een forse ruk een haar uit zijn snor trekt.

 

"Au!" roept die loodgieter, waarop de vrouw zegt: "Dat gevoel heb ik nu zo'n 8x per dag!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Het is 2050. Vader loopt met zijn zoon Jantje door het museum. Jantje ziet een foto van Amerika hangen met daarop het WTC. Jantje vraagt: "Wat is dat papa?" "Dat is het WTC, Jantje." "Wat is dat papa, het WTC?" "Dat was een bekend Amerikaans gebouw, het werd alleen vernietigd door een Afghaan."

 

Jantje: "Wat is dat papa, een Afghaan?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Tijdens een voetbalwedstrijd begint een supporter zomaar tussen de toeschouwers op de tribune te masturberen. Even later steekt hij een sigaret op, kijkt om zich heen en ziet dat iedereen hem met grote ogen aan staat te staren.

 

Vraagt de supporter verwonderd: "Uh, mag je hier niet roken?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gepensioneerde kapitein wilde ook wel eens van bil en ging naar de hoeren.

Over de prijs konden ze het niet eens worden want hij had toch wel wat extraatjes in gedachten.

Maar goed, er moest toch omgezet worden dus dan maar gewoon begonnen.

"Allereerst" zei deze grijze besnorde zeerot, " wil ik dat je in bad gaat liggen, dat doet mij denken aan de zee"

Goed, deze profi had daar geen enkel probleem mee, kleedde zich uit en ging in een vol warm bad liggen.

"Nu moet je met je handen golven over je borsten maken, dat doet mij denken aan de woeste stormen die ik mee heb gemaakt".

 

De prostitué speelde het spel mee en maakte golven die haar grote borsten heen en weer deden bewegen.

"Zet nu de douche aan en ga er met je hoofd onder zitten, dat doet mij denken aan de hoosbuien die ik te verduren heb gehad".

Deze vrouw was een echte profi en deed wat er gezegd werd, het water stroomde over haar gezicht maar ze gaf geen krimp.

"Nu moet je er een geluid bij maken, woeoe, woEOEoe, woehoe, dat doet mij denken aan de orkanen die ik heb moeten trotseren".

De vrouw had het niet makkelijk en begon, al golven makend, met een straal water op haar hoofd, het geluid van een huilende wind na te doen.

Na een minuutje was ze het eigenlijk wel zat en vroeg snakkend naar adem: "zeg ouwe, gebeurt er nog wat"?.

 

"Wat denk je zelf" zei hij "met dit weer zeker!" en was weg.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Er zitten 3 Surinaamse jongetjes op te scheppen over hun vaders. Zegt die eerste: "Mijn vader is zo zwart! Hij had laatst een keer een snee in zijn vinger en toen kwam er zwart bloed uit." Zegt die tweede: "Dat is nog niets. Mijn vader is zo zwart! Hij had laatst een keer een gebroken been en toen stak er een zwart bot uit."

 

Zegt die derde: "Dat is helemaal niets. Mijn vader is zo zwart, hij liet laatst een scheet en toen zaten wij drie dagen in het donker."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Er is een voetbalwedstrijd tussen FC Groningen en BVO Emmen. Een Emmen-supporter kan het Oosterpark-stadion van Groningen niet vinden en vraagt na lang rond gereden te hebben aan een voorbijganger: "Hallo, hoe kom ik bij FC Groningen?"

 

Zegt de man: "Trainen, trainen en nog eens trainen!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Een Emmen-supporter kan het Oosterpark-stadion de Euroborg van FC Groningen niet vinden

Gelet het feit dat het Oosterpark stadion al geruime tijd geleden is gesloopt was dat ook "moeilijk te vinden" eek

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...