Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

kraamzorg.jpg

  • Haha 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


monster.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een dag zitten een vader en zijn vijftienjarige zoon in de bus. De zoon krijgt een uitdagende roodharige in het oog en roept: "He pop, wat heb jij

lekkere tieten!"

De vader, een religieus man, ergert zich. Hij vindt dat zijn zoon verkeerd is opgevoed en stuurt hem naar een katholiek jongensinternaat.

Zes maanden later komt de jongen een weekendje thuis en weer maken vader en zoon een busritje. Op de achterbank tegenover hen zit een aantrekkelijk blondje met een goed gevuld bloesje.

De vader, die wel eens wil weten of zijn zoon betere manieren heeft geleerd, zegt: "Jongen, heb je dat blonde vrouwtje gezien? Wat een borsten he?"

"Och," antwoordt de knaap, "wat moet je met borsten? Maar heb je dat kontje van de buschauffeur gezien?!"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje gezopen


Gerrit komt strontzat thuis. Hij laat zich voor dood neervallen in zijn bed naast zijn vrouw. Hij wordt wakker aan de poort van de hemel en Petrus zegt:
"Gerrit jongen, je bent gestorven in uwe slaap". 
Gerrit, volledig uit zijn lood geslagen, antwoordt: "Dood? Ik kan niet dood zijn! Ik hou te veel van het leven! Ik wil terug naar huis!" Petrus zegt: "Je kan alleen maar terugkeren als een kip." Gerrit antwoord: "Zolang ik kan terugkeren naar een boerderij dicht bij mij thuis, is het goed!" Zo gezegd, zo gedaan. Daar staat Gerrit, bedekt met veren en krabbend in de grond.

Een haan komt dichterbij: "Ah, jij bent die nieuwe kip?" "Hoe is je eerste dag hier geweest?" "Niet slecht" zegt Gerrit de kip, "maar ik voel iets raar in mijn buik, net alsof ik ga ontploffen." "Je ovuleert", legt de haan uit, "Zeg nu niet dat je nog nooit een ei hebt gelegd? Ontspan, laat je volledig gaan, dat is heel normaal".

Gerrit luistert naar de haan en enkele oncomfortabele momenten later: voilà, een ei! Gerrit loopt over van emotie na zijn eerste kennismaking met het moederschap. Met volle overgave legt hij nog een tweede ei. Terwijl hij zich klaarmaakt om ook nog een derde ei te leggen, voelt hij een harde klap op zijn hoofd en hoort hij zijn vrouw roepen: "Gerrit, word wakker, je schijt ons hele bed vol !"
 

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een dag ging een bloemist naar de kapper om zijn haar te laten knippen.
Nadat de kapper zijn haar had geknipt vroeg de bloemist wat hij dekapper moest betalen.
De kapper antwoordde:
'Ik neem deze week van niemand geld aan omdat ik deze week bezig ben met dienstverlening aan de Gemeenschap’.
De bloemist was blij en verliet de winkel.
Toen de kapper de volgende ochtend zijn kapsalon opende zag hij een kaartje met het opschrift “dank u” en een dozijn rozen voor de
deur.
Later op de dag komt een agent om zijn haardos te laten fatsoeneren.
Als hij na afloop wil betalen zegt de kapper weer:
'Ik neem deze week van niemand geld aan omdat ik deze week bezig ben met dienstverlening aan de Gemeenschap’.
De agent vond het mooi en verliet vrolijk de kapsalon.
Toen de kapper de volgende ochtend zijn kapsalon opende zag hij een kaartje met het opschrift “dank u” en een dozijn donuts voor
bij de koffie.
Nog dezelfde dag kwam er een lid van de 2e Kamer om zijn haar te laten knippen.
Nadat de kapper zijn haar had geknipt, vroeg het parlementslid wat hij de kapper moest betalen.
De kapper antwoordde weer:
'Ik neem deze week van niemand geld aan omdat ik deze week bezig ben met dienstverlening aan de Gemeenschap’.
Het lid van het Parlement was zeer gelukkig en verliet de kapsalon.
De volgende ochtend, toen de kapper zijn kapsalon weer open deed stonden er al een dozijn Parlementsleden in de rij te wachten voor een gratis kapsel.
  • Haha 1

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een blondine maakt een rondvlucht in een tweezitter met alleen haar en de piloot.

Plotseling krijgt de piloot een hartaanval en sterft. In paniek schreeuwt het blondje in de radio: "Help, help! Mijn piloot is net overleden en ik weet niet hoe ik moet vliegen!"

Een stem uit de radio antwoordt haar: "Dit is de luchtverkeersleiding, maak je geen zorgen, we helpen je! Volg gewoon mijn instructies. Haal even diep adem en vertel me dan rustig je hoogte en positie!"

De blondine antwoordt: "Hoogte: 1,65 meter. Positie: rechter voorstoel!"

Er volgt een korte stilte.

"Okay," komt er terug van de radio." Nu herhaal je na mij: "Onze Vader, die in de hemelen zijt ..."

 

  • Haha 1

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Racepaard.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Wat doet een ambtenaar als hij in zijn neus peutert?

Hij haalt het allerlaatste uit zichzelf ...

Waarom kijkt een ambtenaar 's morgens niet uit het raam?

Anders heeft hij 's middags niets meer te doen...

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...