Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Gordijnen.jpg

  • Haha 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee buitenlanders hebben een varken gestolen van een boer, zetten het op de achterbank van hun auto en rijden nu snel weg.

Een politiecontrole zet een rem op hun ontsnapping. Zodat niemand het merkt, binden ze een hoofddoek om het varken.

Een politieagent kijkt door het raam en zegt: "U kunt doorrijden. Alles is in orde."

Terwijl de boeven wegrijden, zegt de politieman tegen zijn collega: "Die buitenlanders, die pikken altijd de mooiste vrouwen van ons af!"

 

  • Haha 1

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Ier, een Deen en een Duitser staan in de pub. De deur gaat open en de nieuwe gast, Jezus, komt binnen. "Ik genees U door handoplegging" kondigt hij aan.

De Ier zegt meteen "Hier is mijn tenniselleboog". Jezus legt zijn hand op zijn arm - en? "Geweldig", zegt de Ier, "de pijn is weg".

De Deen komt naar Jezus "Maak mijn nek weer heel". Zo gezegd, zo gedaan. Jezus geneest ook de Deen door hem de handen op te leggen en wendt zich tot de Duitser.

De Duitser antwoordt: "Raak me niet aan, ik ben nog zes weken met ziekteverlof!".

 

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omarmen.jpg

  • Haha 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hondentoilet.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...