Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Gast Tha Great Mac

Dan maar een goedmakertje...

 

Er zitten twee vliegen op een mesthoop, zegt de een tegen de ander: "Ik ken een mop." Zegt die andere vlieg: "Als het maar geen vieze is, want ik zit te eten!!!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over vies eten gesproken:

 

Een appeltje en een drol drijven in de sloot. De drol wil een gesprek beginnen. Het appeltje zegt "ik praat niet met jou vieze drol".

Komt een jongetje die vist het appeltje uit de sloot. Roept de drol hem na "tot morgen appeltje"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Jantje gaat naar zijn moeder en zegt: "Mam, ik wil een mountainbike." Waarop mama zegt: "Nou, jantje, nee hoor, je bent net jarig geweest, geen sprake van!" "Nou, dan wil ik met je naar bed." "Doe niet zo raar," zegt zijn moeder.

 

Een week later, is het weer precies hetzelfde. Moeder vind het toch raar en overlegt het met vader die zegt: "Nou, niet toegeven, laat hem gewoon maar meegaan." Dus als jantje de volgende dag weer komt, zegt zijn moeder: "Ga maar mee!"

 

Ze kleden zich uit, Jantje gaat naast zijn moeder liggen, slaat een arm om haar heen en zegt: "Vrouw, we moeten het toch eens hebben over de mountainbike van onze zoon!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vader roept het hele gezin bij elkaar en zegt, “Zo'n telefoonrekening kan echt niet meer. Wat voeren jullie uit? Ik ben het niet. Ik telefoneer altijd op mijn werk!”

 

 

Moeder reageert, “Ja maar, ik gebruik ook altijd de telefoon op mijn werk. Ik ben het ook niet.”

 

 

Waarop de dochter zegt, “Ik zeker niet, ik bel altijd met de telefoon op mijn stageplaats.”

 

 

Alle blikken wenden zich naar Fatima, de poetsvrouw, waarop deze reageert, “Waarom jullie naar mij kijk? Jullie bellen tok auk van jullie werrek?”

 

 

 

 

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Drie kerels moeten in militaire dienst: een bakker, een automonteur en een takelwagenchauffeur. Ze komen bij de sergeant en die vraagt aan de eerste man: "Wat is je beroep?" "Ik ben bakker," zegt de man. "Oké," zegt de sergeant, "naar gebouw 24: de bakkerij."

 

Dan vraagt de sergeant aan de tweede man wat zijn beroep is. "Ik ben automonteur." "Oké," zegt de sergeant, "naar gebouw 9: de garage."

 

Vraagt de sergeant aan de derde man naar zijn beroep. Zegt de takelwagenchauffeur: "Ta-ta-ta-ta-tak-ta..." Zegt de sergeant: "Naar gebouw 14: machinegeweren."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Johan45
Een blondje vroeg: "Cd-wisselaar?
Dus als ik daar een cd insteek die ik niet meer mooi vind,
krijg ik er een andere voor terug?"

Ja... Ze neemt haar gsm ook op met: "Hoi, hoe wist je dat ik hier was?"
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Blondje loopt over straat met haar kat, vraagt een meneer: "Mevrouw, mag ik uw poesje aaien?" Blondje: "Natuurlijk, maar waar laat ik zolang dit mormel..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten drie poezen zich te pletter te drinken aan de bar, omdat ze geen werk meer hebben:

1e poes : Ik zou graag bij Stabilac werken: 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk.

2e poes : Ik zou liever bij Whiskas werken: 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas, 's avonds Whiskas.

3e poes : Ik wil bij Jupiler gaan werken ...

De andere 2 poezen : Hoezo, Jupiler?

3e poes : Wel, 's morgens ne kater, 's middags ne kater en 's avonds ne kater.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...