Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Loopt een blondje over straat en zingt:

 

Ik ben blond, ik ben blond, b l o n euh, ik ben blond, ik ben blond

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie.

Hij gaat door zijn gebruikelijke materiaal van domme blondjes moppen, tot een

grote forse blondine voor in de zaal opstaat en problemen begint te maken.

"Okay eikel, ik heb nu wel genoeg gehoord van je denigrerende blondine moppen!

Wat doet jou denken dat je van vrouwen op die manier een stereotype kan maken?

Wat hebben de fysieke attributen te maken met de waarde van een menselijk wezen?

Het zijn klootzakken zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd wordt

in de maatschappij, dat ik niet mijn volledig potentieel als mens kan ontplooien...

Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!

Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de blondine

onderbreekt hem: "Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die klootzak op je knie!"

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk en zijn vrouw liggen in bed.

Vraagt Henk aan zijn vrouw: 'Zal ik 'em een keer voor de afwisseling in je oor steken?'

'Daar wordt ik toch niet doof van he?', vraagt de vrouw.

'Welnee', zegt Henk. 'Ik steek 'em al 25 jaar in je mond en je kunt je kop nog steeds niet houden!'

 

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drie directeuren van grote bierbrouwerijen t.w. Grolsch; Heineken en Duval, hebben een vergadering. Zo tegen 12 uur besluiten ze wat te gaan drinken in een cafe. De Grolsch man besteld 3 Grolsch natuurlijk; daarna besteld de Heineken man 3 Heineken biertjes, als de Duval man aan de buurt is zegd hij tegen de cafe eigenaar die mij maar hetzelfde. De andere 2 kijken hem verbaasd aan, waarop de Duval men zegt: Het is nog een beetje vroeg voor bier hé.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Variant:

 

Drie directeuren van grote bierbrouwerijen t.w. Grolsch, Heineken en Bavaria, hebben een vergadering. Zo tegen 12 uur besluiten ze wat te gaan drinken in een cafe. De Heinekenman besteld een Heineken.De Bavariaman een Bavaria. Waarop de Grolschman roept:"Doe mij maar een Cola."

De twee anderen kijken hem vreemd aan, waarop de Grolschman zegt:"Tja, als jullie geen bier gaan drinken, doe ik dat ook niet."

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een Arabische boer kwam uit de stad terug en zijn vrouw vroeg hem wat hij daar voor bijzonders had gezien. "Nou," zei hij, "in de meeste gebouwen zijn kasten, net zo groot als de onze hier. Maar er zitten knoppen aan de muur, één voor elke verdieping. Je drukt gewoon op een knop voor de verdieping waar je wilt zijn en als je dan wacht komt die naar je toe."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Steeds als ik ruzie heb met m'n vrouw wordt ze historisch. Historisch? Je bedoelt hysterisch?

 

Nee, historisch! Ze herinnert zich dan alles wat ik ooit tegen haar gezegd heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Twee ouders zitten op te scheppen over de intelligentie van hun zoontjes. Zegt de ene: "Mijn zoon kon met 8 maanden al lopen."

 

Zegt de ander: "O ja, de mijne was zo intelligent om zich te laten dragen!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Steeds als ik ruzie heb met m'n vrouw wordt ze historisch. Historisch? Je bedoelt hysterisch?

Nee, historisch! Ze herinnert zich dan alles wat ik ooit tegen haar gezegd heb.


Dat is niet grappig... soms denk ik dat mijn vrouw een selectief fotografisch geheugen heeft... frown

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: Tha Great Mac
Steeds als ik ruzie heb met m'n vrouw wordt ze historisch. Historisch? Je bedoelt hysterisch?

Nee, historisch! Ze herinnert zich dan alles wat ik ooit tegen haar gezegd heb.


Dat is niet grappig... soms denk ik dat mijn vrouw een selectief fotografisch geheugen heeft... frown


Is dat in feite niet hetzelfde als Oost-Indisch-Doof? Maar dan
andersom?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...