Satfeeds-DX Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april Edision Piccollo Benelux Edition Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E Triax 88 cm: 7°E, 2°E Triax 64 cm: 42°E Triax 78 cm: 4°W Maximum E-85: 28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W DVBT-TNT DAB+
mebo870 Geplaatst: 25 april Geplaatst: 25 april De belangrijkste sport voor de armen is: VOETBAL. 2. De belangrijkste sport voor de techneuten is: BASKETBAL 3. De belangrijkste sport voor militairen is: RUGBY. 4. De belangrijkste sport voor het middle-management is: CRICKET 5. De belangrijkste sport voor het hoger management is: TENNIS. 6. De belangrijkste sport voor corporate executives is: GOLF. De verbazingwekkende conclusie die hieruit getrokken kan worden is: Des te hoger je in de organisatie zit, des te kleiner worden je ballen!! Een logische extrapolatie leert ons dus: Er moeten duizenden politici zijn die knikkeren !! The key to happiness. Stay away from idiots
Satfeeds-DX Geplaatst: 25 april Geplaatst: 25 april Edision Piccollo Benelux Edition Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E Triax 88 cm: 7°E, 2°E Triax 64 cm: 42°E Triax 78 cm: 4°W Maximum E-85: 28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W DVBT-TNT DAB+
gerrit B Geplaatst: 25 april Geplaatst: 25 april Een jong koppeltje was net gehuwd en onderweg naar het hotel voor de eerste huwelijksnacht. Beiden waren nog maagd. Daar aangekomen kleden ze zich uit. Het meisje aarzelt en zegt "Schatje, ik moet je iets bekennen. Ik heb eigenlijke heel kleine borsten, maar ik vulde mijn beha altijd op zodat ik wel gevormder leek". "Geen probleem", zei de jongen "Ik heb eigenlijk ook iets op te biechten, ik ben geschapen als een baby". Het kwezeltje, ietwat teleurgesteld reageert "Niet erg lieverd, ik hou nog altijd evenveel van je". De jongen doet zijn broek uit en prompt valt zijn vrouwtje flauw. Nadat ze terug bij bewustzijn is zegt ze "je zei dat je geschapen was als een BABY?" "Ja zegt hij "3,8kg en 48 cm". zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 26 april Geplaatst: 26 april vraag waarom is jouw berichttekst zwart bij het thema donker? Rappers Delight The Sugerhill Gang
gerrit B Geplaatst: 26 april Geplaatst: 26 april euuhhh ????????? zou het echt niet weten. Ik zie het bericht gewoon met een witte achtergrond zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 26 april Geplaatst: 26 april onder aan de pagina scroll helemaal omlaag kun je het standaard witte thema wijzigen, dat is aangenaam voor de ogen, maar zwarte tekst op donkere achtergrond is weer minder Rappers Delight The Sugerhill Gang
Moderator ceesv Geplaatst: 26 april Moderator Geplaatst: 26 april Heeft tonski de nacht functie ingeschakeld? 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Satfeeds-DX Geplaatst: 26 april Geplaatst: 26 april Edision Piccollo Benelux Edition Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E Triax 88 cm: 7°E, 2°E Triax 64 cm: 42°E Triax 78 cm: 4°W Maximum E-85: 28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W DVBT-TNT DAB+
gerrit B Geplaatst: 26 april Geplaatst: 26 april 38 minuten geleden, Tonskidutch zei: kun je het standaard witte thema wijzigen, dat is aangenaam voor de ogen, maar zwarte tekst op donkere achtergrond is weer minder mop is alleen tekst en geen afbeelding oid. daarom wordt in de donkere uitvoering de achtergrond ook donker. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen