Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Tonskidutch zei:

Engels vernuft, om onderhoud mogelijk te maken. 🤣

Of ladderzat?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Te Laat.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vóór het huwelijk...

Zij: Doei!!
Hij: Ha, eindelijk, ik heb zolang gewacht.
Zij: Wil je dat ik weer wegga?
Hij: NEE natuurlijk niet Ik durf er niet eens aan te denken.
Zij: Hou je van me?
Hij: Natuurlijk, heel veel en elke dag meer!
Zij: Heb je me ooit bedrogen?
Hij: NEE natuurlijk niet, waarom vraag je me dat?
Zij: Wil je me kussen?
Hij: hoe vaker hoe beter!
Zij: Zul je me ooit slaan?
Hij: Ben je gek? Zo'n figuur ben ik niet!
Zij: Kan ik je vertrouwen?
Hij: Ja.
Zij: Schat!

Na het huwelijk...

Lees simpelweg de tekst van onder naar boven

  • Haha 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zakgeld.jpg

  • Haha 3
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

60+Dating.jpg

  • Haha 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De CIA organiseert een examen voor een undercoveragent.
Een paar honderd kandidaten leggen een aantal proeven af ,
waarna er uiteindelijk drie finalisten overblijven: twee mannen en een vrouw.
De eerste man wordt bij de jury geroepen.
"Mijnheer", zegt de voorzitter, "u moet nu de ultieme proef afleggen om aan te tonen dat u in alle omstandigheden
welk bevel dan ook zult uitvoeren "
"OK"
"Hier is een geladen pistool, uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel, ga naar binnen en schiet haar neer"
De man, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw, nooit van mijn leven"
Waarop de jury een streep door zijn naam zet en hem vraagt het pand te verlaten.
Zelfde scenario bij de tweede kandidaat.
De man zegt: "Ik zal het proberen", gaat het lokaal ernaast binnen maar komt na een minuut weer naar buiten met dikke tranen in de ogen.
"Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het echt niet"
Waarop de jury roept "Gezakt"
Nu is de beurt aan de vrouw.

Haar wordt verteld dat hiernaast haar man enz .... enz ....
De vrouw neemt zonder blikken of blozen het pistool aan en gaat het lokaal binnen.
De jury hoort zes schoten, vervolgens een bult geschreeuw en een hels kabaal gevolgd door een veelzeggende stilte.
De vrouw komt terug bij de jury en wrijft zich het zweet van het voorhoofd en zegt verontwaardigd

"Jullie hebben me daar wat geleverd hoor, dat pistool was ja geladen met losse flodders"

en vervolgt met

"ik heb hem nu met zijn stoel dood moeten slaan"

  • Haha 2

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand Thuis.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vertegenwoordiger, doodmoe, komt in een kleine gemeente waar maar één hotelletje is.

Tot overmaat van ramp alle kamers zijn bezet.
Hij smeekt de hotelier “geef me een plek om te slapen het maakt me niet uit ook al is het in de bezemkast maar ik moet absoluut uit kunnen rusten”.
“nou ja” zegt de hotelier, “ik heb hier nog een twee-persoonskamer waar er maar één bed gebruikt wordt”. “Als je met die man eens kunt worden om de kamer en de prijs ervan te delen is dat voor mij goed”.
“Maar, ik waarschuw je, hij snurkt geweldig”

En vervolgt
“Het is zelfs zo erg dat alle klanten er 's morgens hun beklag over doen”
“Maakt me niks uit”, antwoord de vertegenwoordiger. “Ik ben veel te moe”.
De twee mannen eten ‘s avonds aan dezelfde tafel en komen tot een akkoord.
De volgende dag is het de vertegenwoordiger die als eerste de trap afkomt om naar het ontbijtzaaltje te gaan.
Vrolijk fluitend en welgemutst de hotelbaas groetend.
“Hallo zeg” zegt deze. “jij hebt een goed humeur”? “Heb je goed geslapen”?
en vraag vol belangstelling “Heeft hij niet gesnurkt”?
“Totaal niet”, zegt de vertegenwoordiger. “Geen enkele moment”.
“Hoe is dat in Godsnaam mogelijk”? vraagt  de hotelbaas verbaasd.
“Heel eenvoudig”, zegt de vertegenwoordiger. “Ik kwam een beetje later dan
hem de kamer binnen”. “Hij lag al op zijn bed”. “Ik heb een kus gegeven op
zijn achterwerk er een aai overheen gegeven en gezegd” : "Goede nacht schoonheid"
“Vervolgens heeft die kerel de gehele nacht rechtop in zijn bed gezeten om me in de gaten te houden en heb ik heerlijk kunnen slapen”.

  • Like 1
  • Haha 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouw Leren Kennen.jpg

  • Haha 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Een rondborstig blondje past een erg diep uitgesneden jurkje en staat erg lang voor de spiegel te kijken en twijfelt.
Vandaar dat ze aan de verkoopster vraagt "wat vindt u, is deze niet te laag uitgesneden? "

De verkoopster bekijkt haar eens goed van boven tot onder en vraagt dan "heeft u borsthaar?"
Het blondje schrikt zich wild en roept "natuurlijk niet"
"nou" zegt de verkoopster "dan is deze jurk denk ik toch wel een beetje te laag uitgesneden"

aangepast door gerrit B
  • Haha 3

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe blondine.
Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op.
Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent.
Zij zegt hierop stilletjes tegen hem: "Jos, jij bent waarschijnlijk de vader van één van mijn kinderen".


Jos schrikt hiervan en begint diep na te denken... Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is.


Hij vraagt aan de blondine: "Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond geneukt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten stonden te supporteren en jouw vriendin mij geselde met een natte riem en een komkommer in mijn reet duwde?"


Waarop de vrouw verschrikt antwoordt:

"Jos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw zoon".

  • Haha 3

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Horen, zien ......jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...