Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Muis !

Muis2.jpg

Muis1.jpg

Muis.jpg

  • Haha 2
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren in het stadspark nieuwe schommels geplaatst. 

Kijk ernaar uit als enkele knappe meiden zich gaan aanmelden . 😅

FB_IMG_1715083996911.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde gedachten ?

 

image.thumb.jpeg.15bdf61391b4156df3a1ac7b3651ddae.jpeg

  • Like 1

Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G  / / Inverto Pro Single 40mm PLL LNB  + Opticum 4K lnb. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe Opwarmen.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jonge kameel, papegaai en krokodil hangen een beetje rond in de dierentuin tot een giraffe plots over hun verblijf buigt en vraagt "waar gaan jullie van de zomer naar toe met vakantie"?

De kameel, papegaai en de krokodil kijken elkaar eens waarop de kameel zegt.
"mijn vader kan goed lopen", "mijn moeder kan goed lopen", "mijn opa en oma kunnen goed lopen", "dus het zal wel een wandel vakantie worden".

De jonge papegaai zegt
"mijn vader kan goed vliegen", "mijn moeder kan goed vliegen", "mijn opa en oma kunnen goed vliegen", "dus het zal wel een vlieg vakantie worden".

De jonge krokodil denk even na en zegt dan
"Ja lopen gaat mij toch en beetje moeilijk af"
Hij kijkt dan naar zijn poten en zegt "met deze vleugels zal ik ook wel niet ver komen"
Daarna zegt hij verdrietig "zwemmen", "dat kan ik wel", "maar dan moet ik wel eerst dagen lopen om bij de rivier te komen".

Terwijl hij een traantje weg pinkt omdat hij nergens goed in is roept plots de papegaai "maar je vader heeft een grote bek", "je moeder heeft een grote bek", "je opa en oma hebben een grote bek".

De krokodil kijkt de papegaai aan en vraagt "ja en?", "wat heb ik daar dan aan?"

"Nou" roept de papegaai, "kan kun je toch altijd nog naar Duitsland"

  • Haha 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dating voor honden...

FB_IMG_1715156146592.jpg

  • Haha 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekke band2.jpg

Lekke band.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vrouw vond dat haar hond, een Schnauzer, maar bar slecht luisterde en ze dacht dat het beestje misschien doof aan het worden was dus ze ging er mee naar de dierenarts.
Deze ontdekte dat het aan overtollige haargroei in de oren van de hond lag.
Hij maakte de oren goed schoon en verwijderde er zoveel mogelijk haar uit.
Hij vertelde de vrouw dat ze het probleem in de toekomst kon voorkomen door bij de drogist een tube "NAIR" ontharingscrème te kopen en dat een keer per maand bij de hond in de oren te smeren.
Dus de vrouw ging naar de drogist om "NAIR" te kopen.
Aan de kassa zei de drogist haar: "Als u dit voor het ontharen van uw oksels gebruikt, moet u daarna een paar dagen geen deodorant gebruiken."
"Nee," zei de vrouw, "ik gebruik het niet voor mijn oksels."
"Als u het voor uw benen gebruikt," ging de drogist verder, "draag dan een paar dagen geen lange broek of een panty."
"Nee," zei de vrouw weer, "ik gebruik het ook niet op mijn benen en vervolgt met  "het is voor mijn Schnauzer."
"Oh," zei de drogist veel betekend.............., "in dat geval zeker een week niet fietsen!"

  • Like 1
  • Haha 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oma had zin in seks en dacht: ik ga gewoon naakt in bed liggen, dan zal opa vanzelf wel op ondeugende ideeën komen.

 

Even later komt opa de slaapkamer binnen, doet zijn sloffen uit, doet het licht uit, doet zijn kamerjas uit en gaat naast oma liggen:

 

Na een poosje met de ogen dicht te hebben gelegen zegt hij plotseling "Volgens mij krijgen we morgen onweer..."


Oma is totaal verrast met deze opmerking en vraagt  "Hoezo.....?"


Waarop opa even later zegt "volgens mij ruik ik het putje weer."

  • Haha 3

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zijn al méér dan 20 jaar oud , maar .... 't is niet grappig 😵😁

__________

01 Hutu's die geen GSM gebruiken omdat er te veel toetsies opzitten , is niet grappig...
02 Aan de vleugels van een kraanvogel draaien en wachten tot er warm water uitkomt , is niet grappig...
03 Even iets kortsluiten met een elektricien , is niet grappig...
04 Een sluipschutter die tegen zijn vrouw zegt: 'ik heb je gemist vandaag , schat' , is niet grappig...
05 Een blondje in een SMART , is niet grappig...
06 Voor een dichte deur staan van de open dag van een gesloten inrichting , is niet grappig...
07 Een blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken , is niet grappig...
08 De cursus lassen voor beginners die is afgelast , is niet grappig...
09 Een restaurant voor het gerecht slepen , is niet grappig...
10 Een verdachte die niet zit en terecht staat , is niet grappig...
11 Aan een schaap dat aan de bar zit vragen of hij lam is , is niet grappig...
12 Aan een homo vragen of hij het kontje van het brood wil , is niet grappig...
13 Tegen een Lilliputter zeggen: Ik hou je op de hoogte , is niet grappig...
14 Een homo die nog maagd is anaalfabeet noemen , is niet grappig...
15 Een gospelkoor dat voor het zingen de kerk uitgaat , is niet grappig...
16 Bij een afrekening in het criminele circuit vragen om een bonnetje , is niet grappig...
17 Een schizofreen vragen wie hij wel niet denkt dat 'ie is , is niet grappig...
18 Gehecht zijn aan je litteken , is niet grappig...
19 Een schizofreen die een eenmanszaak wil beginnen , is niet grappig...
20 Een bamihap uit de Chinese muur proberen te halen , is niet grappig...
21 Een brandbrief met een watermerk , is niet grappig...
22 Inwoners van Litouwen Lee Towers noemen , is niet grappig...
23 Kuip-stoeltjes in de Arena zijn niet grappig...
24 Een bij-gelovige imker , is niet grappig...
25 Een groep voetbalsupporters in een trein rijtuig noemen , is niet grappig...
26 In Oss vragen waar die tovenaar woont , is niet grappig...
27 Honing met een bij-smaak , is niet grappig...
28 Een homoclub die 'n mAnusje van alles zoekt , is niet grappig...
29 Een glazenwasser die ladderzat is , is niet grappig...

30 Een carrossier die in een deuk ligt , is niet grappig.

__________
  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

“Schat,” roept de echtgenoot, “wat zou je doen als ik de loterij zou winnen?”

“Ik zou de helft nemen en verhuizen!” antwoordt de vrouw.

“Ik heb €12 gewonnen. Hier is je €6. En tot ziens!”

  • Haha 3

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeder en dochter kopen een lot van de loterij.

Mamma, vraagt Marliesje wat ga je met al dat geld doen als je nu de loterij zou winnen?

"Eerst eens één heel relaxed wellness weekend houden zonder jullie kinderen en pappa".

En dan?

"Dan een paar plastische chirurgische ingrepen laten verrichten om alles weer strak en glad te trekken".

En dan?

"Daarna zou ik heel graag een lange Cruise op een grote luxueuze Oceanliner willen maken met mijn oude liefde uit mijn leven".

En dan?

"Ik zou dan de beste scheidingsadvocaat in de arm nemen om snel van pappa af te komen".

Is dat niet allemaal een beetje ver gezocht mamma?

"Hoezo"?

Mamma maar dan is je geld toch al op met reizen, chirurgie en advocaten toch? Wat moet je dan nog met die oude lief van je op nieuw beginnen?

"Uh maar Marliesje, dat ik iets ga winnen staat helemaal niet vast".

Ja dat zei pappa gisteren ook.

 

 

 

 

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op eigen risico !

Op eigen risico2.jpg

Op eigen risico1.jpg

Op eigen risico.jpg

Lampje vervangen.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...