Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

In Groningen schijnen ze een rechtszaak voor te bereiden tegen de grote Apple met hun Ipad.

Volgens de Groningers heeft Apple de naam Ipad gepikt aangezien ze in hun omgeving deze naam al in de jaren 70 gebruikten.

Op vragen van Apple om met bewijzen te komen stuurden de Groningers een filmpje op van de toen populaire tekenfilm.

 

Toen de bedenkers van Apple vroegen wat dit er mee te maken had was het antwoord uit het hoge noorden.

"Nou dit bewijst toch dat Calimero altijd al met een ai-pet rond liep"

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een man komt bij de dokter en zegt dat hij ‘hem’ niet meer overeind krijgt bij zijn vrouw. De dokter onderzoekt hem grondig maar kan niets vinden. Daarop nodigt hij de man uit om samen met zijn vrouw terug te komen. Dat doen ze en de dokter laat de vrouw zich uitkleden. Na een tijdje gekeken te hebben zegt de dokter: “In orde, kleedt U zich maar weer aan.” En tegen de man: “Alles OK met U hoor, ik krijg hem ook niet overeind bij uw vrouw”.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een man komt bij de dokter en zegt dat hij ‘hem’ niet meer overeind krijgt bij zijn vrouw. De dokter onderzoekt hem grondig maar kan niets vinden. Daarop nodigt hij de man uit om samen met zijn vrouw terug te komen. Dat doen ze en de dokter laat de vrouw zich uitkleden. Na een tijdje gekeken te hebben zegt de dokter: “In orde, kleedt U zich maar weer aan.” En tegen de man: “Alles OK met U hoor, ik krijg hem ook niet overeind bij uw vrouw”.

 

Variantje: De dokter krijgt hem wel omhoog van de dame in kwestie, dus die neemt haar ter plekke.

Zegt 'ie na afloop: en zo moet dat dus minstens twee keer per week! Zegt die man: En moet ik daar iedere keer bij zijn?

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humor uit Vlaanderen. :grin:

post-37533-0-77637200-1334856821_thumb.jpg

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo te zien blijf het eindproduct hetzelfde... :grin:

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een mooie dag wil de dorpsdokter een tochtje maken met zijn boot op de nabij gelegen Friese meren. Hij gaat dus naar de jachthaven om te ontdekken dat zijn boot verdwenen is.

Hij natuurlijk meteen naar de havenmeester, die ook verbijsterd is dat dit in zijn jachthaven gebeurd is. Samen gaan ze naar het politiebureau om aangifte te doen. Zwaar balend vertrekt de dokter weer naar huis.

's Avonds wordt hij gebeld dat zijn boot weer terug op zijn plek ligt. De dokter vertrekt vanzelfsprekend spoorslags naar de jachthaven om zijn boot te controleren. Alles lijkt in orde en er is niets verdwenen. Op het stuurwiel zit een envelop geplakt met daarin een brief met de volgende woorden: 'Beste eigenaar, ik wilde vandaag heel graag een boottochtje maken, maar kon nergens meer een boot huren. Daarom heb ik uw boot geleend. Het spijt mij heel erg. Om het goed te maken zitten in deze envelop twee kaartjes voor een concert aanstaande zondag. Ik hoop dat u dit voldoende compensatie vindt.'

Die zondag ging de dokter met zijn vrouw naar het concert. De muziek was prachtig. Maar toen de dokter thuis kwam was zijn hele huis leeggeroofd. Op de vensterbank lag een briefje, waarop stond:

'En? Hoe was het concert?'

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij de dokter...

 

Komt een man bij de dokter en vraagt hem, kunt u me ff nakijken.

De dokter zegt: "kleedt u zich maar uit."

Als de man zen onderbroek uittrekt, kijkt de dokter en zegt: "wat is dat nou een platte lul?" (zo plat als een beverstaart !)

Nou zegt de man zal het ff uitleggen: "als we met een paar vrienden naar de kroeg gaan worden we,

na een poosje drinken een beetje tipsy, dan leggen we onze piemel op de toog, en op een willekeurig moment,

dan blaast de barman op een politiefluitje, en wie zen ding het laatst weg trekt krijgt er een klap met de hamer op...

En ik ben wel eens, meestal, de laatste."

De dokter kijkt nog eens en zegt: "maar daar kan ik niks meer aan doen."

De man replikeert: " maar dààr kom ik niet voor!"

 

"Maar waarvoor dan wel?" vraagt de dokter

"Ik kom voor men oren want ik hoor het fluitje niet zo goed meer !!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het het verschil tussen

 

een bankovervaller en een voetballer?

 

Een bankovervaller zegt: "Geld, of ik schiet!"

 

Een voetballer zegt: "Geld, of ik schiet niet!"

___________________________________

 

Iedereen de hartelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...