Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Dit gebeurt door het korten op de A.O.W.

 

Een bejaard stel komt de McDonalds binnen en de oude man besteld: één hamburger met frietjes en een drankje.

 

Heel zorgvuldig snijdt hij de hamburger precies doormidden en legt een helft voor zijn vrouw

 

Vervolgens verdeelt hij de frietjes in twee gelijke hoopjes en legt een hoopje voor zijn vrouw neer.

 

Hij neemt een slokje van het drankje, zijn vrouw neemt een slokje van het drankje en vervolgens wordt het glas precies tussen hen in gezet. Terwijl hij zijn stukje hamburger opeet worden zij gadegeslagen door de mensen aan de andere tafeltjes die tegen elkaar zitten te fluisteren.

 

Klaarblijkelijk denken zij:”Dat arme oude stel kan zich slechts een maaltijd voor hen beiden permitteren.”

 

Toen de man aan zijn frietjes begon kwam er een jongeman naar hun tafeltje en bood beleefd aan om nog een maaltijd voor het oude stel te kopen.

De oude man antwoordde dat alles oke was en dat zij gewend waren alles te delen.

 

Mensen die dicht bij hun tafeltje zaten viel het op dat het kleine oude dametje nog geen hap genomen had. Ze zat naar haar man te kijken en dat beiden af en toe om de beurt een slokje van het drankje namen

 

Weer kwam de jongeman naar hun tafeltje en smeekte bijna om nog een maaltijd voor hen te kopen. Nu zei het oude dametje:”Nee dank u, we zijn er aan gewend om alles te delen”

 

Toen de oude man gereed was en zijn mond afveegde met het servetje, kwam de jongeman weer naar de oude dame, die nog geen hap gegeten had en vroeg:”Waarop zit u dan te wachten?”

 

Zij antwoordde:

 

 

 

 

 

 

“zijn tanden!”

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er loopt een pastoor door Jeruzalem.

Hij komt op een plek waar drommen mensen samenscholen.

De pastoor vraagt aan een voorbijganger: "Waarom staan hier zoveel mensen?"

"O," zegt de man, "straks komt er een stoet kamelen voorbij met naakte dames erop."

"Mooi," zegt de pastoor, "dan blijf ik even staan, want ik heb in geen jaren een kameel gezien."

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe maak je een man gelukkig?

 

1. Kook voor hem

2. Heb seks met hem

3. Laat hem voor de rest met rust

...

 

Hoe maak je een vrouw gelukkig?

 

Je moet zijn:

 

1. een vriend

2. goed gezelschap

3. liefhebbend

4. een broer

5. een vaderfiguur

6. meester

7. opvoeder

8. kok

9. schrijnwerker

10. loodgieter

11. mechanieker

12. klusjesman

13. stylist

14. seksuoloog

15. medezwanger

16. psycholoog

17. psychiater

18. therapeut

19. autodidact

20. organisator

21. goede vader

22. proper

23. sympathiek

24. atletisch

25. zacht

26. attent

27. galant

28. intelligent

29. grappig

30. creatief

31. sterk

32. begripvol

33. tolerant

34. voorzichtig

35. ambitieus

36. moedig

37. trouw

38. respectvol

39. passioneel

40. bekwaam

 

En niet te vergeten:

 

41. dikwijls complimenten maken

42. houden van shoppen

43. niet overdrijven

44. rijk zijn

45. stressbestendig

46. niet naar andere vrouwen kijken

 

tegelijkertijd:

 

47. niet jaloers zijn

48. haar vrijheid geven

49. je familie te vriend houden, zonder haar te verwaarlozen

50. haar troosten en opbeuren in moeilijke tijden

 

en ook heel belangrijk:

 

51. verjaardagen niet vergeten: de hare en van de rest van de familie, vrienden, huwelijksverjaardagen van jezelf en al je vrienden, verlovingsverjaardagen van jezelf en....alle mogelijke data die zij vergeet

  • Like 1

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was het gesprek van de dag toen de oude man van 80 jaar trouwde met het meisje van 20.

 

Na een jaar beviel ze in het ziekenhuis van haar eerste kindje. De verpleegster feliciteerde de oude man en zei: "Dit is voor uw leeftijd een grote prestatie en ik vraag mij af hoe u dat doet." Hij antwoordde: "Je moet de oude motor draaiende houden." Het volgende jaar beviel de jonge bruid opnieuw. Dezelfde zuster zei: "U verbaast mij weer, hoe doet u dat toch?" En weer zei hij: "Je moet de oude motor draaiende houden." Hetzelfde gebeurde in het volgende jaar. De zuster zei: "Wel, wel, wel, u kunt er echt wat van." Hij antwoordde: "Je moet de oude motor draaiende houden!"

 

De zuster zei: "U moet nu wel de olie vervangen, want deze is zwart!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

]post-40587-0-81473600-1353509878_thumb.jpg Wat een avond gisteren! post-40587-0-70246100-1353510075_thumb.jpg

Voor het eerst in mijn leven heb ik een Show meegemaakt van Jomanda.

Zit ik daar,[ komt ze naar me toe en legt haar handen op me en zegt met luide stem :U ZULT LOPEN !'"

""maar ik mankeer helemaal niks ! zij ik

Dat negeerde ze en ze zij weer met nog luidere stem'"U ZULT LOPEN !.post-40587-0-39325600-1353510261_thumb.jpg

ik deed nog een poging uit le leggen dat ik gewoon kan lopen en niks mankeer,maar er was geen speld tussen te krijgen,en ze riep weer :

U ZULT LOPEN !

Toen de Show voorbij was ,kwam ik buiten en wat denk je ??post-40587-0-90059400-1353511003_thumb.jpg FIETS GEJAT !

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannelijke of vrouwelijke aardappelen?

 

Een keurige dame rijdt met haar dure wagen naar een boerderij, want... ze heeft 25 kg. aardappelen nodig.

De boer vraagt nogal nors: "mannelijke of vrouwelijke, mevrouwtje?"

"Hoezo, mannelijke of vrouwelijke, reageert de dame verbaasd… Wel, geef mij maar eens vrouwelijke!"

De boer gaat naar de stal, komt terug met een zak aardappelen en leegt deze helemaal in de pas schoongemaakte kofferbak van haar auto.

"Hé, wat doe je nu?, Waarom gooit je dat zo los in de kofferbak?" roept de dame kwaad.

"Luister mevrouwtje, Je hebt vrouwelijke aardappelen gevraagd hè, wel, dat zijn er zonder zak!"

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Belg loopt samen met zijn vrouw door een safaripark,

Zijn vrouw ziet een giraffe en vraagt: "Wat is dat voor een beest?".

de Belg antwoordt: "Dat is een dangaroe."

Later ziet zijn vrouw een leeuw en vraagt: "Wat is dat voor een beest?"

De Belg weer: "Oh, dat is ook een dangaroe."

Even later zien ze een olifant en zijn vrouw vraagt weer: "Wat is dat voor een beest?"

de Belg antwoordt weer: "O, dat is weeral een dangaroe."

Zijn vrouw merkt dan op: "gohhh dat is knap van jou, hoe weet je dat toch allemaal?"

"Nou", zegt de Belg, "eigenlijk wist ik het ook niet, maar toen we hier binnenkwamen zag ik een bord waarop stond: All animals are dangarous!"

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...