Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Meneer Bakker gaat regelmatig voor zaken naar Parijs.

Op een gegeven moment zijn hij en zijn vrouw, twaalf en een half jaar getrouwd en zijn vrouw vraagt of ze mee mag.

Bakker vindt het maar niks, maar hij kan haar moeilijk weigeren.

In Parijs vraagt zij of ze ook nog uitgaan; Parijs heeft immers het beroemde nachtleven.

Maar Bakker zegt dat ie moe is en bovendien nooit uitgaat.

Maar ja, vrouwen krijgen nou eenmaal altijd hun zin, dus ze belanden toch bij een nachtclub.

Ze staan daar voor de deur, de portier doet open en die zegt: "Goedenavond meneer Bakker." Mevrouw Bakker denkt: "Wat is dat nou?" Maar ja, die wil niet meteen stennis maken, dus ze zegt niks.

Afijn, ze zitten lekker binnen, ze bestellen een drankje en ze zitten naar een striptease-danseres te kijken, die alleen nog maar een slipje aan heeft.

Die danseres die komt naar voren en die zegt in de microfoon: "En wie trekt er mijn slipje uit?" Waarop de hele zaak begint te roepen: "Bakker, Bakker, Bakker!" Mevrouw Bakker wordt pisnijdig en ze sleept haar man mee naar buiten en houdt een taxi aan.

Achter in de taxi begint ze vreselijk te schelden.

Ze maakt hem uit voor alles wat mooi en lelijk is. "Vuile viezerik dat je bent, je gaat nooit uit hé" Draait die taxichauffeur zich om en die zegt: "Hey, Bakker, als die hoer te lastig wordt, zeg je het maar. Ik smijt haar zo de auto uit!"

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Moderator

Zeg de beek, er is een aparte draad voor leuke you-tube filmpjes, deze is eigenlijk voor moppen!

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Er komt 'n man bij de dokter en zegt:"Ik heb vreselijke jeuk in het kruis".

De dokter zegt: "Kleedt U zich maar even uit, dan kijk ik wel even."

"Ach" zegt de dokter, "ik zie het al. Schaamluis".

"Maar dokter" zegt de man, "dat kan helemaal niet!! Ik ben pastoor!!"

"Nou" zegt de dokter: "Dan zijn het Lieve Heer-beestjes"!!!!!

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schoonmoeder Simone komt huis en treft haar schoonzoon woedend aan, bezig zijn koffer te pakken.

‘Wat is er gebeurd, Manou?’ vraagt ze hem.

‘Wat er gebeurd is? Ik zal het je vertellen. Ik heb mijn vrouw een telegram gestuurd dat ik vandaag van mijn reis zou thuiskomen. En raad eens wat ik aantrof toen ik thuiskwam?

Mijn vrouw, ja mijn Marie, met een naakte vent in ons bed. Het is uit met ons huwelijk, ik ga er voorgoed vandoor!’

‘Rustig maar’ zegt mama ‘er is iets vreemds aan deze geschiedenis, jouw vrouw zou zoiets nooit doen. Wacht maar, ik ga even na wat er gebeurd is’.

Enkele ogenblikken later komt Simone breed lachend terug.

‘Zie je wel, ik dacht al dat er een eenvoudige verklaring voor is. Marie heeft jouw telegram nooit ontvangen.’

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAAR LIGT POLEN.

Een kleine jongen komt thuis van school al jankend.

Wel”, zegt zijn moeder (van nature blond),” wat scheelt er”?

Ik heb een nul voor aardrijkskunde gekregen”, zegt hij, ”ik wist niet waar Polen ligt”.

 

Verdorie”, zegt zijn moeder, “hoe kan dat nou, geef me even de kaart van Nederland”.

Ze zoekt en zoekt maar vindt het niet en zegt: “Deze kaart is niet gedetailleerd genoeg,

geef me maar de kaart van Limburg”.

 

Na lang zoeken zegt ze: “Dat is toch onmogelijk, ik vind het hier ook niet en toch kan het

niet ver weg zijn want onze werkster komt uit Polen en ze is altijd met de fiets”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Laaiden enthousiast"?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dialect, streektaal?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...