Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Vrouw 3 maal gescheiden

 

Een vrouw van 50 is net getrouwd met haar vierde man en samen liggen ze op het huwelijksbed.
“Zul je voorzichtig met me zijn”, zegt ze, “ik ben nog maagd.”

“Hoe kan dat nu?” vraagt haar man, “al 3 keer eerder getrouwd en nog maagd.”

“Dat zit zo”, zegt die vrouw, “mijn eerste man was psychiater en alles wat hij wilde was praten over seks. 

Mijn tweede man was gynaecoloog en hij wilde er alleen maar naar kijken. 
En mijn derde man, die was postzegelverzamelaar en alles wat hij wilde was… Mijn God, wat mis ik die man…”

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook ik heb vanmiddag naar de radio geluisterd  :)

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

post-36489-0-23131400-1424009615_thumb.jpg

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-36489-0-13138400-1424009739_thumb.jpg

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ  :crazy: 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

post-36489-0-02411900-1425166617_thumb.jpg

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Geschiedenis en literatuur!

 

Macbeth doodde in de strijd tegen de Ieren Patrick de Goede. Patrick de Goede heette Patrick de Goede omdat Macbeth eerst nog de verkeerde Patrick te pakken had.

 

In de strijd tegen de Noren doodde Macbeth Bjorn de Geheimzinnige. Waarom Bjorn de Geheimzinnige de Geheimzinnige heette, is tot op heden een raadsel.

 

Tenslotte, in de strijd tegen de Engelsen doodde Macbeth Hendrik de Hete. Hendrik de Hete heette Hendrik de Hete omdat zijn vader ook Hendrik heette.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenstaande is (daar kwam ik daarstraks pas achter) van Herman Finkers. Ere wie ere toekomt.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Een man en een vrouw ontmoeten elkaar in een bar.

Er wordt wat gepraat en van het een komt het ander, ze besluiten naar het huis van de vrouw te gaan. Na een paar glazen trekt de man zijn hemd uit en wast zijn handen.

Vervolgens gaat de broek uit en weer wast hij zijn handen. De vrouw die dit ritueel gade slaat zegt hem, ik durf er heel wat op te wedden, dat jij een tandarts bent.

Hij stomverbaasd.  Ja.... maar hoe ben jij dat te weten gekomen? Eenvoudig antwoord ze, je doet niet anders dan je handen wassen.

Na verloop van tijd beginnen ze te sexen en wanneer ze klaar zijn zegt zij, jij moet verdomd een heel goede tandarts zijn.

Hij stralend en glunderend na zo een ego boost antwoord. Natuurlijk ben ik een heel goede tandarts, hoe ben jij dat te weten gekomen?

Zij met een uitgestreken gezicht, 'k heb niks gevoeld!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Een nogal oud manneke ging naar de kapper om zijn haar te laten knippen en zich te laten scheren.
Hij zei tegen de kapper: "Ik kan m’n bakkebaarden er niet goed afhalen want ik heb teveel rimpels".
"Geen probleem", zei de kapper en hij haalde een klein houten balletje van de plank.
"Doe dat maar in je mond" zei de kapper.
De oude man deed dat en zo kwam de huid van zijn wangen mooi glad te staan.

Toen de kapper klaar was zei het oude manneke: ‘Dat was de gladste scheerbeurt die ik in jaren heb gehad !

Maar een beetje gevaarlijk vind ik het toch wel, ik had dat balletje wel in kunnen slikken.’ 

"Oh, dat is ook geen probleem hoor", zei de kapper. "Dan had je het na een paar dagen gewoon terug kunnen brengen...
dat doen ze allemaal".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...