Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Staan en Nederlander, een Duitser, Japanner en een Belg samen bij de pisbak op een festival.

 

De Nederlander zeikt gewoon met 1 straal en als hij naar links kijkt ziet hij de Duitser met 2 stralen, dus hij vraagt zo van "lijkt me lastig of niet?", "je weet nooit welke kant het opgaat".

"Ja" beaamt de Duitser "maar ja een oude oorlogswond hé een kogel door mijn snikkel en dit is het resultaat".

 

de Nederlander kijkt verder en ziet de Japanner met 3 stralen proberen in de pisbak te mikken en hij roept "ook een oorlogswond?", "nee roept de japanner terug een ongelukje gehad op het werk" en vervolgde, er knapte een glazenfles en zo konden alle gassplinter niet goed verwijderen met dit als resultaat".

De Nederlander en Duitser kijken elkaar een keer zo aan van "ben ik effe blij dat dat mij niet is overkomen" en kijken dan naar de Belg die wel met 20 stralen staat te plassen.

Dus ze kijken nog een keer naar de Belg die meteen begint van "nee hoor, met mij is alles goed hoor"

"Nou" roept de Nederlander "dat lijkt er ander niet op"

Waarop de Belg met een rood hoofd stamelt "ik kon alleen maar de gulp niet snel genoeg los krijgen"

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

E-mail van een Arabische student aan zijn vader

 

Beste vader

 

Leuven is wonderlijk, de mensen zijn vriendelijk en ik vind het hier reuzefijn.

Maar pa, ik ben een beetje beschaamd om met mijn puur gouden Ferrari 599GTB

op de universiteit te arriveren, terwijl al mijn medestudenten en mijn leraren per trein komen. 

 

Uw zoon, Nasser.

 

 

Zijn vader antwoordt:

 

Mijn teerbeminde zoon,

Twintig miljoen US Dollars zijn overgeboekt op je rekening.

Stop alstublieft met ons te beschamen.

Ga en koop net als je medestudenten en leraren ook een trein.

 

Je vader 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Oorzaken artrose ...

 

 

 

Een dronken, sterk naar alcohol geurende man zat in de trein naast een priester. 

Zijn das zat vol vlekken, zijn wangen onder de rode lippenstift en een halflege fles Bacardi stak deels uit de zak van zijn gekreukte vest.   

De man opende zijn  krant en begon erin te lezen.

Na een vijftal minuten richtte hij zich tot de priester en  vroeg: "Zeg, eerwaarde,  weette gij d'oorzaoke van artrose?" 

"Ja, mijn zoon, dat  komt door erg losbandig te leven, te veel alcohol te drinken, niet  naar de kerk te gaan, te slapen met prostituees, geen bad te nemen, kortom losbandig te leven in zonde."

"Awel merci",  mompelde de dronken man terwijl hij weer zijn krant indook. 

 

De priester, nadenkend over wat hij gezegd had en een beetje nieuwsgierig: "Neem me niet kwalijk maar hoe lang heeft u al last van artrose?"     

"Ikke eerwaarde? Ik heb geen artrose, maar ik lees hier net in de krant dat de paus dat heeft...”

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een boer vraagt zijn knecht zijn handschoenen te halen. In het huis maakt de knecht de boerin en de meid wijs dat de boer hem bevolen heeft met hen beiden gemeenschap te hebben. Als de boerin dit niet gelooft, roept de knecht naar de boer 'Één of allebei?'. Als de boer 'Allebei, domkop!' terugroept, kan de knecht zijn gang gaan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Een maagd van 80!

 

Een vrouw in het bejaardentehuis wordt 80 jaar.
De verpleegsters willen haar iets bijzonders geven en vragen haar wat ze graag wil hebben.
Zij zegt : "Ik heb het nog nooit gedaan, dat zou ik wel eens willen meemaken."
De verpleegsters, wel in voor een geintje, halen geld op en regelen een gigolo.
Deze komt op haar verjaardag naar het bejaardentehuis, kamer 12 op de eerste verdieping.

Na een uur komt hij naar beneden, wordt betaald en gaat weg.
De verpleegsters vliegen naar boven en vragen : "En, hoe was het?"
Geweldig," zegt de oude vrouw, "dat ik dat nooit eerder heb gedaan, en die man vond het ook heel leuk,

hij deed het volgens mij ook voor de eerste keer.
Hoezo?" vraagt één van de verpleegsters.
Wel," antwoordt de vrouw, "die van hem zat nog helemaal in 't plastic!"

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vlieg vliegt 6 centimeter boven het water.

In dat water zwemt een vis, die denkt: "als die vlieg nou 3 centimeter zakt, kan ik die vlieg vangen".
Op de wal staat een beer, hij denkt "als die vlieg nou 3 centimeter zakt, kan die vis die vlieg vangen, heeft
hij een galgenmaal gehad, dan kan ik die vis eten".

Achter die beer staat een jager die op een stukje kaas zit te knabbelen, en denkt: "als die vlieg nou 3 centimeter zakt, k

an die vis die vlieg vangen, heeft hij een galgenmaal gehad, dan kan die beer die vis eten en dan kan ik die beer schieten."
Achter die jager staat een muis, die denkt: "Als die vlieg nou 3 cm zakt, dan kan die vis die vlieg vangen en die beer de

vis vangen, de jager schieten en dan pik ik dat stukje kaas in."
Achter die muis staat een poes. Die denkt "als die vlieg nou 3 cm zakt kan die vis die vlieg vangen, de
beer die vis eten, de jager de beer schieten, de muis
de kaas pakken, heeft hij een galgenmaal gehad, dan kan ik die muis eten."

Die vlieg denkt: "pff, ik word nu een beetje moe" en zakt 3 cm. De vis pakt de vlieg, de beer de vis, de
jager schiet de beer en laat de kaas vallen, de muis pakt de kaas, de poes neemt een aanloop, sprint op de
muis af, mist hem en valt in de sloot.

Wat is nu de moraal van dit verhaal??

 

 

Hoe langer het voorspel, hoe natter de poes.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jantje van 9 komt in de laswerkplaats van zijn vader en is overal aan het zoeken.

Om een gegeven moment komt zijn vader en vraagt "zoek je iets"?

"Ja" zegt jantje "maar ik kan het nog niet vinden" en gaat verder met zoeken.

's avonds met het avondeten vraagt zijn vader "en jantje, nog gevonden wat je zocht"?

"nee" verzucht jantje "ik denk dat ik nog maar verder moet zoeken of gewoon een nieuwe moet vragen".

Zijn vader is toch wel nieuwsgierig geworden en vraagt "waar ben je dan naar op zoek"?

Maar jantje reageert niet.  

Dus 's avonds als zijn vader hem naar bed brengt vraagt hij opnieuw "waar was je nu naar op zoek"?

"Nou" zegt jantje "om eerlijk te zijn naar een vrouw, maar ik wilde dat niet zeggen waar mamma bij was".

Zijn vader is even van het stuk gebracht en vraagt "maar waarom zoek je die dan bij ons in de werkplaats"?

Waarop Jantje vraagt "maken jullie die dan niet"?

'nee" legt zijn vader uit "vrouwen worden net als mannen geboren en niet gemaakt"

"Nou" zegt jantje "daar geloof ik niets van" en vervolgt, "ik was bij een jongen bij mij uit de klas aan het spelen en daar worden vrouwen gewoon gemaakt hoor"

Zijn vader weet niet wat hij hoort en vraagt "weet je dat wel zeker"

"ja hoor" vertelt jantje "maar ik denk dat zijn vader nog geen tijd heeft gehad om het helemaal af te maken"

zijn vader fronst zijn wenkbrauwen en vraagt "hoezo dan" 

"nou" antwoord Jantje, "toen ik daar aan het spelen was lag zijn moeder in de zon zonder bikini topje en ik zag de lasnaden nog onder haar tieten zitten", en hij vervolgt "dus ik denk dat zijn vader dat nog even glad moet slijpen en dat ze dan helemaal af is" :whistle:

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik kreeg vandaag mijn belastingformulieren terug, ik had het blijkbaar niet goed ingevuld want mijn aangifte was afgewezen.

 

Volgens mij had ik toch keurig al mijn inkomsten ingevuld, mijn hypotheek, ontvangen rente, alle neven inkomsten enz. dus gewoon alles wat ze al wisten maar nog bevestigd wilden hebben.

 

Maar volgens de belastingdienst had ik een foutgemaakt bij de rubriek ‘personen die van u afhankelijk zijn’.

 

Ik had aangegeven:

- 110.000 illegalen

- 11.000 gevangenen

- 24.500 asielzoekers

- 4.500.000 AOWers, WAOers, huisvrouwen, vrijwilligers en andere niet (meer) werkende Nederlanders

- 54.000 in het buitenland wonende personen die kinderbijslag ontvangen

- 75.000 vluchtelingen

- +/- 50.000 frauderende oost Europese inwoners als Bulgaren en Roemenen

- 421.823 werklozen

- +/- 20 ministers met aanhang

- wachtgeld vertrokken ministers en staatssecretarissen

- 1 koning met koningin en kinderen

- prinsen en prinsessen

- 14.000 provinciale bestuurders

- en ten slotte natuurlijk de inwoners van Griekenland, Ierland, Portugal en Spanje

 

Dus dacht dat mijn lijstje toch aardig compleet was.

 

Maar ze schreven van de Belastingdienst dat mijn opgave niet acceptabel en/of compleet is.

 

Maar wie ben ik dan in hemelsnaam nog vergeten?

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dacht dat mijn lijstje toch aardig compleet was.

 

Maar ze schreven van de Belastingdienst dat mijn opgave niet acceptabel en/of compleet is.

 

Maar wie ben ik dan in hemelsnaam nog vergeten?

 

De pgb-ers? :grin:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Moeder

Een alleenstaande vrouw moet naar de dokter, maar moet al haar 7 kinderen meenemen.

Bij de dokter aangekomen wil de dokter zich voorstellen aan alle kinderen.

Wat blijkt nou, de kinderen heten allemaal Jan.
Vraagt de dokter aan de vrouw: "Waarom heten al uw kinderen Jan?" "

 

Dat is erg handig want als we bijvoorbeeld gaan eten hoef ik alleen maar Jan te roepen en ze komen allemaal. "
"Maar wat als u er ééntje nodig hebt?" vraagt de dokter verbaasd.
"Nou, " zegt de vrouw, "dan roep ik ze bij de achternaam."

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...