Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

SNEL

Drie mannen praten samen over snelheid. Zegt de eerste: "Volgens mij is de bliksem het snelste op de wereld. Want je ziet ziet hem al voordat je de donder hoort." "Welnee," zegt de tweede, "het licht is sneller. Want als je de schakelaar indrukt brandt het licht direct." Zegt de derde: "Volgens mij is de diarree is het snelste. Want tijdens een wandeling in het bos voelde ik een rommeling in de buik. Ik rende als de bliksem naar huis. Ik deed het licht aan in het toilet en moest vaststellen dat ik reeds in mijn broek gescheten had!"

 

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Verkeersveiligheid
Waarom leggen blondjes hun anticonceptiepillen op de weg?
– Ze willen geen kinderen in het verkeer!

 

Waarom vervangt het blondje de luier van haar kind maar eens per maand?
– Op de verpakking staat “tot 15 kg”!

 

Twee blonde secretaresses zitten te praten. “Er zit sperma in je haar” zegt de ene.
– Zegt de ander “Ja, weet ik, maar je hoeft niet alles van je baas te slikken”.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Een man is met zijn auto gestopt bij een pompstation en heeft zijn benzinetank volgegooid.

Hij gaat naar binnen om te betalen en als hij weg wil gaan vindt hij zijn sleutels niet en de deuren zitten op slot roept hij mijn sleutels liggen in de auto:

De man achter de kassa zegt: Geen paniek, hier is een stukje ijzerdraad, maak er een lusje aan, dan kan je via de rubber van het raampje het pennetje omhoog trekken.

Zogezegd zo gedaan, de man begint met het ijzerdraadje.
Even later komt een jongen in de tankshop binnen gelachen.

Hij zegt: 
moet je zien wat die man daar aan het doen is, hij probeert met ijzerdraadje zijn deur open te krijgen en zijn vrouw zit in de auto te roepen: IETSJES NAAR LINKS, IETSJE NAAR RECHTS!!!!!.

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ze Blond 😂

 

Waarom heb een dom blondje lege flessen in de koelkast antwoord:voor mensen die niks willen drinken

 

Dom blondje dat al 6 maanden zwanger is gaat naar de dokter.
"Ik zou graag aan de pil beginnen" zegt ze tegen de dokter.
Waarop de arts verbaasd zegt:"Dat heeft toch geen zin meer, je bent immers toch al zwanger".
Dom blondje zegt verontwaardigd:"Mijn vriend heeft nog een ander gaatje bij me gevonden en ik wil niet ook nog een bult op mijn rug!!

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt een blondje bij de dokter. Ze zegt:
Dokter.. als ik op mijn buik druk, doet het pijn
"Als ik op mijn knie druk doet het pijn.
Als ik op mijn been druk doet het pijn.. Overal waar ik druk doet het pijn.."
"Ahh.." zegt de dokter.. "Uw vinger is gebroken..!"

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doet een dom blondje als ze wil afslanken?
Ze neemt in plaats van de lift eens wat vaker de roltrap.

 

Een blondje is passagier aan boord van een tweepersoons-vliegtuigje wanneer de piloot plotseling een beroerte krijgt en sterft. In paniek grijpt ze de microfoon en roept: "Mayday, mayday, ik ben Betty, aan boord van een vliegtuig en de piloot is zojuist doodgevallen!" Op de luchthaven vangt men haar noodkreet op en een rustige stem antwoordt: "Maakt u zich geen zorgen mevrouw, wij praten u er wel veilig doorheen. Maar wat ik moet weten is uw hoogte en positie." "Eén meter vierenzestig en ik zit vooraan..."

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...