Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: 1pm
hier helft van campings nu leeg veel mensen zijn naar huis gegaan ivm het weer.

sprak gisteren een camping baas die zei hopeloos

1pm


Hadden toch even moeten blijven want de tweede helft van de week is met zo'n 21 graden ideaal weer voor de camping.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Een prachtig hondje Neptunus, daar wil je toch graag voor thuis blijven laugh


Hij is ook erg lief.................als hij slaapt! :D

Ik was na de vorige hond, die bijna 15 jaar oud is geworden, even vergeten hoeveel werk het is een pup op te voeden!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wandelende poep en plas apparaten wink (ps leuk hondje)

Eindelijk weer droog whistle

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Een prachtig hondje Neptunus, daar wil je toch graag voor thuis blijven laugh

 

Hij is ook erg lief.................als hij slaapt! :D

 

Ik was na de vorige hond, die bijna 15 jaar oud is geworden, even vergeten hoeveel werk het is een pup op te voeden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Vandaag is inderdaad niks mis mee, droog en niet heel koud.

 

Leuk hondje trouwens Neptunus, dat je maar veel plezier mag hebben samen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sinds het laatste bericht is er niet veel zonneschijn geweest. Ik baal als een stekker. Momenteel word ons huis aan de buitenkant opnieuw geschilderd maar de mannen moeten steeds weer stoppen en gaan dan begrijpelijk elders naar een binnenklus. Schiet al met al niet op zo. Nog ff en we hebben weer een nieuw record te pakken na eerst een heel droog voorjaar straks de natste zomer in 110 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weerman RTL 4 moest gisteren toch nog even zijn gelijk halen over de klimaat verandering.Hij kwam met een kaartje van Amerika aan waar onderin een stukje ter grote van nederland rood was gekleurd omdat de temperatuur daar tot rond de 40 graden was opgelopen.De rest er om heen was blauw dus te koud voor de tijd van het jaar maar dat zag de goede man blijkbaar niet.

 

Leo ik ben bang dat Johan gelijk krijgt met de 2 buitjes van 4 uur want het regent hier nu de hele ochtend al.

 

O sorry ik zie nu dat je zondag schreef,dus moeten we nog even wachten.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje te warm, maar verder valt het wel mee... een paar weken geleden bleven we ruim onder de 20 graden, en dat was stukken beter. Nu gaan we vaak even over de 20, en het is gelijk een stuk anaangenamer buiten, maar ook binnen.

Vandaag weer een goede bewolkte dag, 19 graden hier met zo nu en dan een bui. Ik hoop dat de zomer echt afgelopen is... laat de herfst en de winter nu eindelijk maar komen!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het nu hier op de veluwe met zo'n 23 graden wel aangenaam rustig weer.

 

Het schijnt volgende week nog veel warmer te worden, dat is dan wat minder maar gelukkig zitten we al verder in het seizoen en is de kans dat het 's-avonds afkoelt een stuk groter.

 

Sowieso een tijd om naar uit te kijken: die heerlijke indian summer, overdag lekker aangenaam, in de nacht lekker koel.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Weerman RTL 4 moest gisteren toch nog even zijn gelijk halen over de klimaat verandering.Hij kwam met een kaartje van Amerika aan waar onderin een stukje ter grote van nederland rood was gekleurd omdat de temperatuur daar tot rond de 40 graden was opgelopen.De rest er om heen was blauw dus te koud voor de tijd van het jaar maar dat zag de goede man blijkbaar niet.

Leo ik ben bang dat Johan gelijk krijgt met de 2 buitjes van 4 uur want het regent hier nu de hele ochtend al.

O sorry ik zie nu dat je zondag schreef,dus moeten we nog even wachten.


Was dat diezelfde weerman die een paar maanden geleden een warme droge zomer voorspelde?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...