Gene 1225 Geplaatst: 27 juni 2013 Delen Geplaatst: 27 juni 2013 Stelletje onderkruipers ... jaloers zeker ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 27 juni 2013 Delen Geplaatst: 27 juni 2013 Nou, ik zou wel graag wat warmere oorden willen opzoeken. Ik heb het met de kou hier nu echt wel helemaal gehad.... Maar..... hogere temperaturen staan eraan te komen! Jawel, we gaan misschien zelfs wel de 20 graden grens halen, dus dat wordt even flink zweten.... Heb ik ook nog een kaartje voor jullie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 27 juni 2013 Delen Geplaatst: 27 juni 2013 @ Truus Pas maar op dat je geen zonnesteek krijgt, en goed insmeren met factor 50. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 27 juni 2013 Delen Geplaatst: 27 juni 2013 Ik zal er goed om denken Don, want op maandag staat die zon daar toch maar onbetrouwbaar naar mij te gluren, zo stiekem vanachter dat wolkje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 28 juni 2013 Delen Geplaatst: 28 juni 2013 Ik loop niet te klagen hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 28 juni 2013 Delen Geplaatst: 28 juni 2013 Op dit moment is het 37°C wolkenloos. Hoe zien wolken eruit? Dit is vrij koel voor de tijd van het jaar. Ga vanmiddag lekker naar het strand relaxen...zwemmen...biertje, muziekje... Morgen? hetzelfde... "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 28 juni 2013 Delen Geplaatst: 28 juni 2013 Op dit moment is het 37°C wolkenloos. Hoe zien wolken eruit? Dit is vrij koel voor de tijd van het jaar. Ga vanmiddag lekker naar het strand relaxen...zwemmen...biertje, muziekje... Morgen? hetzelfde... Tja, het leven van een sjeik is ook niet alles: druk druk druk Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 28 juni 2013 Delen Geplaatst: 28 juni 2013 Ja..je hebt het begrepen...zo is het, erg druk...hahahaha... "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 28 juni 2013 Delen Geplaatst: 28 juni 2013 kan er niet een ban komen voor bepaalde leden uit bepaalde oorden....die ons steeds maar lastig vallen met hun vervelende opmerkingen.......... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1pm Geplaatst: 28 juni 2013 Delen Geplaatst: 28 juni 2013 Tja hier in uiterste zuiden op moment echt puin volop regen temp 14 graden was zojuist ff op de camping hier vlakbij de mensen beginnen hun biezen te pakken . In een tent hou je dit niet vol zeker niet met kids alles vochtig enz jammer voor die mensen . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 28 juni 2013 Delen Geplaatst: 28 juni 2013 Tja hier in uiterste zuiden op moment echt puin volop regen temp 14 graden was zojuist ff op de camping hier vlakbij de mensen beginnen hun biezen te pakken . In een tent hou je dit niet vol zeker niet met kids alles vochtig enz jammer voor die mensen . 1pm De reden dat wij dus dit jaar nog naar zuidfrankrijk vertrekken, alhoewel het daar nu ook nat is met een graatje of 24.... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alventali Geplaatst: 28 juni 2013 Delen Geplaatst: 28 juni 2013 Ik heb vanmorgen zelfs ff de veger door de schoorsteen gehaald. Om de houtkachel aan te kunnen steken. Het moet niet gekker worden. Wel lekker nu in de woonkamer Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 29 juni 2013 Delen Geplaatst: 29 juni 2013 Om de stemming er in te houden: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 juni 2013 Delen Geplaatst: 29 juni 2013 (aangepast) Even wat leedvermaak... Het is nu een vette 43°C. Dus we gaan weer lekker luieren aan het strand voor de afwisseling. Bij een watertemperatuurtje van 32°C is dat ook wel uit te houden... 29 juni 2013 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 29 juni 2013 Delen Geplaatst: 29 juni 2013 @ Drs. Wat betaal je voor een biertje daar aan het strand ? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten