Ga naar inhoud

Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik snap er niets van.
Bij mij is het knetter-heet. Zon schijnt...Was vannochtend al om 09h00 in het (buiten) zwembad. Watertemperatuur 24,5°C.
Het is nu 33°C buiten. :D :D
Nee mijn dag kan niet meer stuk.

En kijk je toevallig Eredivisie Live 1 ??
Dan kan je me ongetwijfeld vertellen of deze zender nu beeld geeft.
Ben nu al een tijdje bezig, o.a: nieuwe kaart activatie ( a €0,70 per minuut), maar werkt niet meer sinds de onweersbuien.

Geplaatst:
Origineel bericht van: D.Quijote
Ik ben altijd in de "zomer" 2 maanden in Nederland, vanaf de aankomstdag ben ik al aan het aftellen ...

Salu2, D.Quijote

Dat heb ik ook Don als ik in Spanje ben.Mijn veel te heet daar.Geef mij dan toch dit klimaat maar hoor.

En even off topic Moost eredivisie live is normaal zichtbaar hoor dus het probleempje zit hem bij jou.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
En weer zaten de weermannetjes en vrouwtjes er volledig naast met de voorspellingen van deze week.

Het grote probleem is het hitte schild die hangt over het gebied van Oost naar Zuid-Europa. Het "koude" weer knalt er steeds tegen aan en alles blijft op zijn plaats. Deze botsing geeft de enorme regenval en rukwinden.

Voor donderdag 24-8-2011 verwachten ze weer een warme en broeierige dag. eek

Met blijdschap kijk ik uit naar de herfst. Nog een paar weken en de pepernoten liggen weer in de winkel. Wat wilt een mens nog meer. :D
Geplaatst:
Citaat:
Nog een paar weken en de pepernoten liggen weer in de winkel. Wat wilt een mens nog meer.

En Sky Radio zal binnenkort gaan beginnen met "The Christmas Station. Ik hoop dat het niet lang meer duurt.
Ik verlang weer zo naar Criss Rea en "coming home for Christmas".

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

"vies" weer hier op de Veluwe de laatste dagen, benauwd en hoge luchtvochtigheid.

Gelukkig is binnenkort de "r" weer in de maand!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik ben nog steeds in Nederland, vanochtend om 8.45 ging mijn automatische buitenverlichting in de tuin weer aan, zo donker was het, wat werd veroorzaakt door diverse onweersbuien.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

hier omgeving münchen al de hele week boven de 30 graden. Op het werk niet uit te houden en 's nachts ook last met slapen. Een graadje minder mag ook wel.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

Bij mij ook..de hele week knetterheet en zeer hoge luchtvochtigheid.

Ik vind het prima zo...hoef ik niet helemaal voor naar Spanje :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Zoals het er hier nu uitvalt heb je zelfs met een 10 meterse schotel geen ontvangst meer... eek

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

zo dat was even heftig.

=======================

johan

Geplaatst:

Moet er echt voor dat ene buitje een weeralarm afgegeven worden? confused Het wordt ook steeds gekker met die knmi. Geld nodig daar zeker.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst:

Ik weet niet hoe het in andere delen van het land gesteld is met de "weersvoorspellingen".

Maar in het zuiden van het land kijk en luister ik liever naar kmi.be

In tegenstelling met de Nederlandse voorspellers kan ik daar wel wat mee :D

Geplaatst:

Het is wat de laatste tijd met die hittegolven in Nederland. eek.gif

Je moet er steeds maar weer aan wennen als de temperatuur weer boven de 20 graden komt. ashamed0006.gif

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

en het blijft maar regenen

Volgens weervrouw Helga van Leur is het een "gewone" zomer en is er niets aan de hand, zat ze nog deze week te vertellen aan de tafel bij de heren Knevel en Van de Brink.

Ik had het idee, dat Andries Knevel het een totale onzin vond wat zij zat te bazuinen. Kan alleen maar zijn mening delen.

Weg met Van Leur... Vlut weervrouw.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.