Ga naar inhoud

Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een paar dagen te laat, maar het is hier echt wel hoor de wind waait door de bomen momenteel.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

• 4 weken later...
Geplaatst:

Herfst, herfst en nog eens herfst.

Ik hoop alleen niet dat al die noordelingen bij de evacuatie naar onze hoger gelegen Veluwezoom komen! :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

2 maanden in Marokko geweest en daar zitten er meer aan een boom. :)

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

heb mijn schotel hier op een buis staan van rond 100 , en die is gestort in het beton , omwaaien zal niet gaan , maar hij staat hier wel mooi te dansen , maar het word er niet slechter op , heb al een signaal van 91 maar door het dansen krijg ik uitschieters van 93 , dus de schotel staat nog niet perfect , dank zei de wind ga ik binnen kort hem nog eens na stellen haha

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

• Moderator
Geplaatst:

en nat, vandaag al 32 mm gevallen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Het is hier al 2 weken een hel :/...

Het regent gelukkig niet veel hier in TR, maar als het regent dan regent het ook goed. Paar dagen terug had ik een cm of 5! hagel in mijn tuin liggen. Alles wit.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Het is hier nu lekker helder, veel zon overdag en lekker fris, beter dan die moesson van de afgelopen weken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

• 3 weken later...
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.