Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Je kan wel merken dat we naar de zomer gaan niet door het weer wat we nu hebben want dat is nog steeds te koud.

Maar door de eerste duitse schildpadjes die weer bij ons aan de kust gesignaleerd zijn.

post-33765-0-47301200-1336936291_thumb.jpg

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op verschillende plaatsen in Vlaanderen is het hevig aan het onweren. Weerman Frank Deboosere waarschuwt via Twitter om voorzichtig te zijn.

Blikseminslagen op verschillende plaatsen.

enkele andere twitterberichten :

  • Onweer en ik zit in de trein. Ik zwem nog liever in een bad vol rode mieren.
  • Regen, onweer.. Altijd zin om Monopoly te spelen dan.
  • Wat een weer!! Hagelstenen, onweer, regen, zon in de verte. Ik zie bijna alles wat het weer kan bieden!
  • Hemelsluizen open en geknetter. Heerlijk #onweer.
  • Oke en dan zit je zonder stroom #onweer.
  • Net voelde als een ieniemienie aardbeving. Zo hard was die bliksem/onweer

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Don , ken je dit rijmpje ? Nee ? , tot voor een paar dagen ik ook niet en nu blijkt dat ik het voor niets geleerd hebt terwijl je toch de cijfers van het lijstje kan toepassen en een zinnig resultaat hebben :

 

When Sammy put the paper on the wall

(On the wall),

He put all the paper on the wall.

He papered up the stairs.

He papered all the chairs.

He even put a border

on grandma's shawl

 

Ben nu een ander kinderrijmpje aan het instuderen ....de eieren zijn geraapt ... toch nog zoekend ...

 

ps : is er nog plaats bij jou in de schaduw ????

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk dit weer. Ondanks dat ik, gelukkig, gewoon aan het werk ben/moet, kan mij dit weertje met veel zon en 28 graden volgens nos teletekst best bekoren. Mag van mij t/m September zo blijven, niks meer aan doen. :D

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo zie je maar weer dat een paar simpele schildpadjes toch voor voor dit lekkere warme weer kunnen zorgen. 29.gif

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best mogelijk Leo , maar wij krijgen hier ( Antwerpen/Limburg) nu reeds voor de derde maal in vier dagen zwaar onweer en een pak water , en telkens komt dat vanuit Nederland naar hier afzakken . Stuur die schildpadden terug naar Duitsland . :cry:

post-41082-0-92383800-1337799443_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week was het nog maar 11 graden en nu een ontploffend zomeronweer, maar hier schijnt de zon nog. :)

 

HRV_new_NL_1205231800.jpg

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gisteren tegen 12 s'nachts naar bed gegaan, zag wel onweer ten zuiden van de stad maar hier geen regen gezien. Waarschijnlijk zaten we op het randje.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heeft het weer over mooi weer maar ik vond de afgelopen dagen geen flikker aan, reden: teveel vocht in de lucht.

 

Het weekend zal de lucht droger zijn en dan is het met zo'n 22 graden erg aangenaam.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag toch maar even nog gauw de BBQ aangezet. :D

 

538893_342316425839013_792847551_n.jpg

 

Want vanavond hoorde ik al een hoop kikkers kwaken een bekend gezegede luid:

Kwaken de kikkers eensgezind dan komt er koude noorderwind

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...