Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Best mogelijk Leo , maar wij krijgen hier ( Antwerpen/Limburg) nu reeds voor de derde maal in vier dagen zwaar onweer en een pak water , en telkens komt dat vanuit Nederland naar hier afzakken . Stuur die schildpadden terug naar Duitsland . :cry:

 

Dat is inmiddels gebeurd dus nu maar weer de kikkers

De kikkers in mijn vorige posting hadden toch gelijk de koude noorderwind is er gekomen het is nu net zo warm als 1e kerstdag 2011

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar hadden we nog een knap voorjaar :)

De zomer van 2011 viel toen op 1 augustus. :sick:

Ik ben bang dat het dit jaar nog minder word. :mad:

aangepast door leo1949

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier genoeg gezien van de zomer !

Maandag land ik in Malaga voor 14 dagen , España Olé ! :D

 

Ook even de vooruitzichten in bijlage , lijkt me hééél mooi.

 

Dus als Don of Sprietje me willen uitnodigen , graag ! :grin:

post-37533-0-64770300-1339241955_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Crazy Sat

 

Das wel even pech, over twee dagen komt voor twee weken mijn krasse schoonmoeder over van 92 jaar met haar dochter. Dus het huis is vol en moet ik me plooien naar haar. Gelukkig blijven de temperaturen voor de komende week net onder de 30 graden, zie bijlage. Dat is voor zo’n oud iemand veel beter maar ik vrees voor de week daarna.

post-60869-0-63039300-1339246127_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Crazy Sat

 

Das wel even pech, over twee dagen komt voor twee weken mijn krasse schoonmoeder over van 92 jaar met haar dochter. Dus het huis is vol en moet ik me plooien naar haar. Gelukkig blijven de temperaturen voor de komende week net onder de 30 graden, zie bijlage. Dat is voor zo’n oud iemand veel beter maar ik vrees voor de week daarna.

 

Hoi Sprietje ,

 

Alle respect voor je schoonmoeder hoor , aan die leeftijd dat nog aankunnen is weinigen gegeven.

Toch veel moed toegewenst met deze twee vrouwen onder je dak voor twee weken. :grin:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...