Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Kunnen jullie niet wat regen naar Costa Calida sturen. Daar is sinds 1 april slechts 5mm neerslag gevallen. Dit is gemiddeld slechts 0,3mm per week. Daar wordt een krant zelfs nog niet nat van. Alle bomen en planten staan te kreunen om een paar druppels water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje

Veel cerveza of vino drinken en dan boven de planten zweten ? :)

Ik voel met je mee; hier op Kreta ook sinds die tijd geen druppel en temperaturen boven de 35 graden

Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien geloven jullie het niet : regen op st. margriet 7 weken boeren verdriet (regen dus) voor de goede orde st. margriet was

op 27 juni en op die dag regende het , dus ergens half augustes komt er verandering NOG EVEN VOL HOUDEN ALLEMAAL

gedeelde smart is halve smart en de cv alvast laten proefdraaien anders komt de pomp vast te staan ajuuuus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk weer... wat mij betreft mag het zo lekker koel blijven tot het weer gaat sneeuwen! Houden zo! ik haat de warmte ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk , morgen BBQ in België

23 à 25 gr. , zon en geen regen !

Enkel afwachten , want ik ken een beetje de weersvoorspellers hier in België. ;)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België en Nederland komt de temperatuur 3 dagen op normale waarde en daarna gaan we weer terug naar wat we gewend zijn.

Waar we al die tam-tam voor maken en de weermannen/vrouwen al 2 weken van slag zijn. cry.gif

 

De 4daagse van Nijmegen is al verregend.

 

4daagse.jpg

 

Maar Crazy Sat we blijven lachen. lol3.gif

  • Like 1

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...