Drs. IJzerbout Geplaatst: 24 juli 2012 Geplaatst: 24 juli 2012 Jongens wat een klagen...het is ook nooit goed. Waar ik zit was het gisterennacht minimum 35° C en vandaag zitten we bijna op de 50° C. Om precies te zijn was het 48° C bij zeer hoge luchtvochtigheid. En dat is dag in dag uit. En dan ook nog die Ramadan..en met een beetje geluk nog een zandstormpje, Dat maakt het feest helemaal kompleet! Ik heb het over Dubai. Ik snap niet men er zo geweldig aan vind. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sverige Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Ik zal blij zijn als het hier vanaf zaterdag/zondag weer mooi (lees KOEL) weer wordt. Die hitte haat ik zo vreselijk. In Dubai is het voor mij gewoon te warm... ik vind Nederland al een tropisch land, bah! Maximaal 18 tot 20 graden is heerlijk... hoger is niet meer leuk voor mij, en drijft de stroomrekening vreselijk op (airco). - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Tonskidutch Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 arko alle ramen kunnen open is nu net wel aan te bevelen met dat frisse briesje in NH. goed uit te houden. ciao Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Ik snap mijn god niet wat die touristen hier doen in Dubai. Ik ben net nog even buiten geweest maar langer dan 10 minuten gaat het echt niet. De hitte is zo intensief dat je zelfs met schoenen aan niet op de straat kan lopen. De hitte komt dwars door je schoenzolen. Er liggen hier in die hitte 2 gekken te zonnebaden op het dak van het apartementen-complex bij het zwembad. Niet te geloven. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 "lage temperatuur garen" noemt men dat en opeens is het eiwit gestolt. :grin: je hebt overal gekken rondlopen wat moet jij daar ook? zeker zaken? dan blijf maar binnen de airconditioned zône. Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
Amager95 Geplaatst: 28 juli 2012 Geplaatst: 28 juli 2012 buiten is het lekker , binnen is het 24,5 graden celsius dus dan maar naar de BBC kijken ...
Amager95 Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 morgen wordt het 31 graden waar kan ik heen, hoe moet ik de dag doorstaan? er wordt een immense drukte verwacht naar de kust, de NS zet extra en langere treinen in verwachting is dat de waddeneilanden volstromen met toeristen die verkoeling zoeken ergens heen gaan kan je dus wel schudden oh, wat kijk ik uit naar de sneeuw
wortellica Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 Ik mag het hele weekend aan het werk, vakantie is weer voorbij voor mij.
klaas Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 morgen wordt het 31 graden waar kan ik heen, hoe moet ik de dag doorstaan? Gewoon een klapstoel meenemen naar de supermarkt en daar de dag doorbrengen . Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
satcat Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 morgen wordt het 31 graden waar kan ik heen, hoe moet ik de dag doorstaan? Bij @groeselt op bezoek gaan? Die heeft nog koud water genoeg in zijn zwembad.
Amager95 Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 Gewoon een klapstoel meenemen naar de supermarkt en daar de dag doorbrengen . Lang geleden in een supergrote winkel aan de Moezel in Piesport (ja dat is echt de naam...www.piesport.de); daar kon je via de doorzichtige plastic deuren in grote gekoelde ruimte lopen. Misschien ga ik dan daar morgen maar heen. Aber leider, es ist zuweit weg.
Gene 1225 Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 Lang geleden in een supergrote winkel aan de Moezel in Piesport (ja dat is echt de naam...www.piesport.de); daar kon je via de doorzichtige plastic deuren in grote gekoelde ruimte lopen. Misschien ga ik dan daar morgen maar heen. Aber leider, es ist zuweit weg. Kom even naar Belgie : loop een Colruyt-supermarkt binnen : hebben ze ook van die gekoelde ruimtes . Vrouwlief ook blij : zijn meteen de boodschappen gedaan . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
sattv4iedereen Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 Kom even naar Belgie : loop een Colruyt-supermarkt binnen : hebben ze ook van die gekoelde ruimtes . Vrouwlief ook blij : zijn meteen de boodschappen gedaan . en mocht je toch onverhoopt koud krijgen,dan kan je als degustatie een kop koffie drinken. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gerard 76 Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 Kom maar bij mij. Morgen moet ik werken,het is daar ongeveer 2 à 6 graden. Als je er dan toch bent dan heb ik nog wel wat te doen als tijdverdrijf
Aanbevolen berichten