Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Jongens wat een klagen...het is ook nooit goed.

Waar ik zit was het gisterennacht minimum 35° C en vandaag zitten we bijna op de 50° C. Om precies te zijn was het 48° C bij zeer hoge luchtvochtigheid. En dat is dag in dag uit. En dan ook nog die Ramadan..en met een beetje geluk nog een zandstormpje, Dat maakt het feest helemaal kompleet!

 

Ik heb het over Dubai. Ik snap niet men er zo geweldig aan vind.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal blij zijn als het hier vanaf zaterdag/zondag weer mooi (lees KOEL) weer wordt. Die hitte haat ik zo vreselijk. In Dubai is het voor mij gewoon te warm... ik vind Nederland al een tropisch land, bah! Maximaal 18 tot 20 graden is heerlijk... hoger is niet meer leuk voor mij, en drijft de stroomrekening vreselijk op (airco).

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap mijn god niet wat die touristen hier doen in Dubai. Ik ben net nog even buiten geweest maar langer dan 10 minuten gaat het echt niet. De hitte is zo intensief dat je zelfs met schoenen aan niet op de straat kan lopen. De hitte komt dwars door je schoenzolen.

 

Er liggen hier in die hitte 2 gekken te zonnebaden op het dak van het apartementen-complex bij het zwembad. Niet te geloven.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

morgen wordt het 31 graden

 

waar kan ik heen, hoe moet ik de dag doorstaan?

 

er wordt een immense drukte verwacht naar de kust, de NS zet extra en langere treinen in

 

verwachting is dat de waddeneilanden volstromen met toeristen die verkoeling zoeken

 

ergens heen gaan kan je dus wel schudden

 

 

oh, wat kijk ik uit naar de sneeuw :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen wordt het 31 graden

 

waar kan ik heen, hoe moet ik de dag doorstaan?

 

 

 

Gewoon een klapstoel meenemen naar de supermarkt en daar de dag doorbrengen :P

.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een klapstoel meenemen naar de supermarkt en daar de dag doorbrengen :P

.

 

Lang geleden in een supergrote winkel aan de Moezel in Piesport (ja dat is echt de naam...www.piesport.de);

daar kon je via de doorzichtige plastic deuren in grote gekoelde ruimte lopen.

Misschien ga ik dan daar morgen maar heen.

 

Aber leider, es ist zuweit weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang geleden in een supergrote winkel aan de Moezel in Piesport (ja dat is echt de naam...www.piesport.de);

daar kon je via de doorzichtige plastic deuren in grote gekoelde ruimte lopen.

Misschien ga ik dan daar morgen maar heen.

 

Aber leider, es ist zuweit weg.

 

Kom even naar Belgie : loop een Colruyt-supermarkt binnen : hebben ze ook van die gekoelde ruimtes . Vrouwlief ook blij : zijn meteen de boodschappen gedaan .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom even naar Belgie : loop een Colruyt-supermarkt binnen : hebben ze ook van die gekoelde ruimtes . Vrouwlief ook blij : zijn meteen de boodschappen gedaan .

en mocht je toch onverhoopt koud krijgen,dan kan je als degustatie een kop koffie drinken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...