Neptunus Geplaatst: 22 augustus 2012 Geplaatst: 22 augustus 2012 Nou, we hebben het weer overleefd, al was het kantje boord! Ik heb twee dagen binnen gezeten met de gordijnen dicht. En dan heeft de Telegraaf het over een droomweekend! 1 Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
leo1949 Geplaatst: 23 augustus 2012 Geplaatst: 23 augustus 2012 Een lekker dagje naar het strand zit er dit weekend niet in volgens Helga. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
leo1949 Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 Ik heb nog nooit zo'n grote tattooreet gezien. En dat jochie linksonder is waarschijnlijk een zware crimineel in wording gezien het zwarte balkje. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
leo1949 Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 Maar nu is het heel ander weer vandaag. ♪♫ Hoor, de sint waait dôôhôôôr de bomen... ♪♫ Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Truus0007 Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Er zullen weinig mensen zijn die dit begrijpen (ik ken er in mijn naaste omgeving niet één..) maar ik vind het soms heerlijk om in de regen te lopen. Zo ook vanmiddag. Die regen in mijn gezicht, daar kan ik dus echt van genieten... ja, raar hè?
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Zo ook vanmiddag. Die regen in mijn gezicht, daar kan ik dus echt van genieten... ja, raar hè? Zoiets dus : Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
wortellica Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 zelfs mijn honden nemen uit zichzelf de kortste route naar huis met die plensbuien :-)
katwezel Geplaatst: 2 december 2012 Geplaatst: 2 december 2012 deze nacht is bij ons in de ardennen de winterpret eindelijk begonnen , een mooi wit tapijt , de wegen zijn gelukkig preventief gestrooid , en wie de omgeving kent weet gewoon dat je voorzichtig moet zijn met de wagen , ps ; onze hond kunnen we niet binnen houden en de kinderen zijn reeds sneeuwballen aan het gooien , prachtig toch ? M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Sprietje Geplaatst: 2 december 2012 Geplaatst: 2 december 2012 Dan natuurlijk wel uitkijken dat je geen sneeuwballen om je oren krijgt.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 december 2012 Moderator Geplaatst: 2 december 2012 Hmn, ik snak naar een beetje verkoeling, hier is het 28 - 35 graden (Azië) Regenen doet het hier elke dag, maar helaas, warm water. Eind van de week door naar India, daar schijnt het op dit moment aangenaam weer te zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast catw Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 Momenteel sneeuwt het hier, als het blijft liggen (ziet er nu wel naar uit) kunnen we weer zo sneeuwruimen.
de vrije fries Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 (aangepast) hoi, hier in nijega (bij drachten) in het noorden van nederland is het nu een witte wereld na stevige sneeuwbuien. voor de nacht van donderdag op vrijdag wordt hier sneeuwval (10 t/m 15 cm) verwacht met storm (kracht 8) van de knmi site: voor friesland staat er: Grote kans op langdurige sneeuwval. Geldig: vrijdag 07 december 2012 vanaf ca 03 uur gedurende ca 10 uur 5 december 2012 aangepast door de vrije fries groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Aanbevolen berichten