Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Nou,laat maar komen dan die sneeuw... :crazy:

Heb 't er niet zo op,maar ja,we maken 'r maar 't beste van.

Morgenochtend wat eerder de auto in . . .

 

Zien of we heelhuids in Dronten aankomen.

Vanochtend vanuit Elburg richting Dronten,net zoals elke ochtend,

maar wat rijden sommigen toch akelig hard zeg. :eek:

De weg lag vol met sneeuw en pekel en ik rij 60.

Nog word je voorbijgescheurd.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmn, ik snak naar een beetje verkoeling, hier is het 28 - 35 graden (Azië)

Regenen doet het hier elke dag, maar helaas, warm water.

Eind van de week door naar India, daar schijnt het op dit moment aangenaam weer te zijn.

 

Tja wat kan ik daar nog aan toevoegen. Gisteren de hele dag aan Jumeirah Beach aan het strand gelegen. Boek en radio bij me.

Overdag net over de 30° en ´s avonds heerlijk aangenaam om en nabij een graad of 25° C. Geen airco meer nodig ´s nachts en slapen met de ramen open. Watertemperatuur is nog steeds 29°C.

Het vervelende is dat het ALTIJD mooi weer is. :angry:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga nu met een goed boek aan het zwembad zitten, vooruitzichten voor de rest van de week 26 - 28 graden in Delhi.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het weer is redelijk bewolkt en ik zit nu onder een plafondventilator met een laptop op schoot.

Het is ongeveer 30 graden, iets koeler dan de dagen op Bali, 9, 10 en 11 december.

Daar was het omstreeks 34 graden en zeer zonnig.

Hier in Semarang, Midden-Java is het klimaat anders dan op Bali, terwijl het maar 1,5 uur vliegen is.

Toen ik vrijdag 7 december naar Bali vertrok was het flink aan het sneeuwen maar de trein naar Schiphol reed gewoon op tijd.

Het vliegtuig vertrok echter met 2 uur vertraging omdat alle vliegtuigen voor vertrek van sneeuw en ijs moesten worden ontdaan.

Volgende week zet ik helaas weer voet op nederlandse bodem, zal mij benieuwen hoe koud het dan is!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Het is wel berekoud maar nog steeds geen sneeuw gelukkig. Nog steeds groen hiero en als ik buienradar mag geloven blijft dat ook zo vandaag. Valt dat wederom alleszins mee

aangepast door klaas

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...